2011. május 2., hétfő

Praktika - Két kis apróság

Két kis apróságot mutatnék be nektek most, remélem nem bánjátok :) ! 

Az egyik az egy nagyon hosszú láncra felfűzött kámea medál. Igazából két láncot összeillesztettem, tettem a végükre egy kapcsot, és rá egy régi nyakékemről a kámeát. A régi nyakékekemet ugyanis már alig alig hordtam, így már sokkal többet lóghat a nyakamban :) .... 


Ő a másik. Ő valójában egy gumis végre fűzött fekete gyöngyös nyaklánc, ami egyben karlánc is, ha felcsavarjuk. Ilyet is már régóta szerettem volna, és most végre sikerült elkészítenem :) !


Tudom, hogy egyik sem olyan nagy kunszt, de néha ilyen kis hétköznapi apróságokra is szükségünk van :) ! Ezért is készítettem el őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...