2010. november 22., hétfő

Praktika - Pendrájv-dizájn

Ne merjünk kreativitás-mentes életet élni, mert akkor nagyon mérges leszek :) !

Ma sem bírtam ki alkotás nélkül.
Igaz, GhostGirl koporsó alakú medálját már elkezdtem, bár sajnos még nem fejeztem be, mert ( itt jönnek most a kifogások ) be kéne hozzá kapcsolni a ragasztópisztolyt ( és ahhoz valahogy a legtöbb esetben valami különös lustaságot érzek, hogy hozzáérjek ... ), így félig lett csak kész (és cserébe kapok majd valami szépségességet, ami egyenlőre titok, de már nagyon, de nagyon várom ^^ , ezért kiteszek majd magamért! ) .

De holnap befejezem, ahogy megígérem ( és ahogy remélem ) , továbbá majd csinálok egy csodálatos tortát is, aminek természetesen átnyújtom majd a receptjét :) ! Ugyanis egyik barátosném belép a második X-be ( bár az egyikük már benne volt szeptember óta :D és sajnos én is hamarosan belelépek, mint egy adag ... na, mindegy :D , hagyjuk, majd ha ott lesz az ideje ráérek sírni hogy vénlány vagyok :D ) - Tehát, holnap készüljetek tortára és medálra, legalábbis remélem, hogy be fogom tudni fejezni mind a kettőt, mert este jönnek a kisleányok ünnepelni :) ( mert sajnos koleszban nem lehet úgy bulizni, mint egy lakásban ) .

Nos tehát, hogy ne csak a bugyuta ragasztmányaimat mutogassam picit lentebb ( az előző bejegyzésben ) , itt van a napi kreatív feladatom - Pendrájv/pendrive díszítés :) . Ugyanis nekem szokásom, hogy a táskámban nem találok meg semmit - de ahogy észrevettem ezzel nőtársaim fele így van; így került a pénztárcámra egy kisegér, az egyik kulcstartómra egy fekete cica, a másikra pedig egy kék kis "szmötykös" :) ( a mai napig nem tudom belőle kinézni, hogy mi akar lenni, de olyan aranyos ^^ ) .

Így került ez a kis izé-bizé a pendrive-omra ( remélem a márkája nem nagyon látszik, próbáltam ügyesen fényképezni :S , nem akarok én itt senkit se reklámozni - még mindig ) ;
ami pedig van benne:
- kis bőrdarab ( régen karkötőnek hordtam )
- csipkedarab
- két kis medál

Nagyjából 5 perc volt összeállítani, de szerintem jópofa lett, hozzám illő, és legalább "könnyen megtalálható" abban a titokzatos és feneketlen női táskában :) .



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...