2010. november 8., hétfő

A pénteki eredményes bevásárlásról :)

Hétvége óta tartozom ezzel a bejegyzéssel, de most már nem maradok tovább adós :) ! Mire nagy nehezen megtaláltam a Napfényparkot, ami egyenlő a "Móravárosi bevásárlóközponttal" (na, mire én erre rájöttem... hát... büszke voltam magamra :D ...), pénteken ki is buszoztam oda. Tök vicces - két busz tesz le pont előtte, és mind a kettő tőlünk indul :) - tehát, na, elindultam, és be is szereztem nagymamámmal pár dolgot.

Először is, sötétlila díszköveket :) Valami gyönyörűek szerintem :$ ... Most a fele egy kis vázában van, a másik fele egyenlőre a dobozában, de még gondolkodom azon is, hogy hol legyen még a helyük :) ...



A következő pontunk a növények voltak - szegény mamám tudta, hogy nem szabad oda bemennünk, mert "Nem veszünk semmit!" -> 3 virággal jöttünk ki a boltból :D ... Mi kaptunk "elő-Karácsonyozáshoz" egy aranyos kis Karácsonyi kaktuszt :) .


DE a nap fénypontja természetesen a Deichmanban volt - ott volt, rám nézett, tudtam, hogy engem akar. Csak engem, s nem mást. Úgy simult hozzám, mintha mindig is az enyém lett volna. Megszereztem magamnak, és birtokba vettem. Akarom, hogy mindig az enyém legyen, s tudom, hogy Ő is így akarja - Ő, a legcsodálatosabb már az enyém :) ; igen, megkaptam névnapomra (egy hónap késéssel :D ...) A BOSZICIPŐT!!!

Sőt, még mamámnak is vettünk egy csizmát, de sajnos azt nem találtam meg a Deichmanban; egy magasszárú, lapossarkú, varrottorrú, csatos csizmát :), majdnem olyan, mint egy bakancs, csak nem fűzős. De nagyon jól nézett ki, és nagyon örültem neki, hogy mamának is tetszett :)

Hát ilyen csodálatos az én kis világom :) ...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...