2010. november 18., csütörtök

Ígéret holnapra


Mivel ma túl sok mindent nem tudok felmutatni, mert nincs sem erőm, sem pedig vágyam arra, hogy alkossak (érzelmileg ma picit kimerültem), úgy döntöttem, hogy holnap, (már ha lesz erőm, amiben igen-igen reménykedem) bevezetlek benneteket a "koporsó-ékszer-készítés" fortéijaiba :) (igen, olyasmifélébe, amiből a koporsó alakú fülbevalóim is készültek ) . Már ha szeretnétek :P ... De hát csak szeretnétek már :) , hiszen ha nem is koporsót, valami más, egészen különleges alakot fogtok tudni majd produkálni az ötletemből, nem igaz? :)

Addig is itt egy kis lélekmelegítő... A lasagne mellé, ami épp most sül a sütőben :D ...
Ja, igen, úgy döntöttem, hogy mivel ha én kiemelem a linket, nem jeleníti meg, ezentúl döntve lesznek :) ... Na, most pedig mindenki egyszerre kezd el énekelni ;) :) !!





Ááááá, és 29-én Besh O Drom, AKAROM, AKAROM, AKAROM!!!
kár, hogy nincs feltüntetve a belépő... :S Reménykedjünk abban, hogy ingyenes :D !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...