2010. november 25., csütörtök

A legelső "rendelésem" meg még pár dolog :)

Nem bírok aludni, pedig sajnos kéne :S ...
Így jobb dolgom nem lévén ( hiszen holnap megint ZH-zok :D ) , befejeztem a GhostGirl által kért kis koporsós nyakláncot :) ( akit érdekel a koporsó elkészítése : KATT ) . Remélem tetszeni fog neki! ( természetesen bármit változtathat rajta, ha esetleg nem tetszene neki! )
Még soha életemben nem csináltam semmit se rendelés miatt, így most duplán izgulok :) .


... sajnos nem nagyon látszik, de ez fekete és sötétkék ...

És megihletődtem.
Kezdtem már picit unni a kulcstartóm, így csináltam rá egy kis díszecskét - mi mást, mint koporsócskát?
És nálam most Ő lesz a "napi cukiság" :D .

Szörnyű rosszak a képek, elnézést :S ...
Tényleg ideje beszerezni egy rendes kamerát...
Na, talán majd Karácsony után... Írok a Jézuskának majd :D !

Mivel még mindig nem tudtam aludni, így csináltam pár árnyék-képet :D ...
Tök vicces dolog ilyesmit csinálni. Ajánlom mindenkinek, hogy ha teheti, akkor mindenképp próbálja ki!!! =D
Másért nem is, hülyéskedni tényleg jó :) .



Még átolvasom párszor a tanulnivalóm... Hátha... :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi szépen, hogy kitetted a felhívásom :-)
    Ha a 17 éves lányom blogot írna, akkor ilyen lehetne az ővé is, nagyon hasonló az ízlésetek :-)

    VálaszTörlés
  2. :) Örülök, ha tetszik ^^
    Ancsika, ne aggódj, a lányod nem lesz majd egy vérengző vadállat, a külső nem minden, nem kell tőlem sem megijedni :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...