2010. november 23., kedd

Buli szervezés 2 - Praktika - Poharak kérdése


Tapasztalataim szerint a legtöbb bulin a legnagyobb gond a poharakat övezi, és az egyik leggyakrabban elhangzó kérdés a "Kié ez a pohár?" . A legtöbb helyen ezt általában úgy oldják meg ( legalábbis mifelénk :D ) , hogy egyszerű fehér műanyag pohárra alkoholos filccel ráírják a nevét az illetőnek; ezzel azonban baj van - én sokszor jártam úgy, hogy az alkoholos filc lekopott, lemosódott, és ismét ott voltunk a kakiban - "Kié ez a pohár?"

Erre megpróbáltam kifejleszteni egy módszert az ültetőkártyákhoz hasonlóan - ezek "itatókártyák" - minden pohár szélére kerül egy, nem is költséges, és szerintem mutatós. Ráadásul roppant egyszerű.

Ami kell hozzá:
- toll, festék, ceruza, radír
- karton, vagy keményebb papír
- olló

Első lépésben tervezzük meg a mintánkat ( vagy nyomtassunk ki egy nekünk tetszőt ) . Én pillangókat csináltam. Hogy kiemeljem őket, a körvonalukat átrajzoltam még arany ill. ezüst-lila zselés tollal.

Vágjuk ki a formánkat. A pillangó-példával élve, vágjunk a kis pillangóink testébe két ugyanolyan hosszú vágást; ennek a segítségével fog majd a poharunkon maradni a kis díszünk ( a legalsó képen látszani fog, ha valakinek nem lenne ez a lépés egyértelmű ) .


Ezután írjuk fel vendégeink nevét 1-1 kis díszre ( vagy fessük fel, ahogy én is csináltam, ez tőlünk függ természetesen ) .

És máris tehetjük a pohárkánkra az "itató-kártyáinkat". Ha nem elég nagy a poharunk szája, akkor sincs gond, hiszen vendégeink egy egyszerű mozdulattal majd leszedhetik a kártyáikat a pohárról, ha isznak, s ha ismét visszateszik a tálcára, akkor pedig csak visszabiggyesztik.
Mivel papírról van szó, halkan megjegyzem, hogy nem szerencsés, ha a papír és az itóka találkozik :) .


Bár eredetileg nem ezt szerettem volna a kis pillangóimból, most így sikeredett, majd legközelebb megvalósítom a másik ötletemet is :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...