2010. november 2., kedd

Statisztikálok egyet én is :) ...

Lassan eléri a 6dik hónapot a blogom! Ugye milyen hihetetlen :) ?

Miután drága GhostGirl elmondta, hogy hol lehet megnézni, én is megnéztem a Statisztikát (mert persze csak a szemem szúrta ki, de így jár az, aki vak mint én :D ...). Ami megnyugtatott, miután több ilyen Statisztikás bejegyzést elolvastam - engem senki nem talált meg valami hülyeség miatt :) . A legtöbben a "galambriasztó házilag" címszó alapján találnak rám, utána jönnek a "szobák festése", ill. a házfelújításhoz kapcsolódó címszavak :) .
A legtöbben a Google-ről jöttek ide, de fel vannak itt tüntetve más blogok is, így azoknak köszönöm, akik kirakták a linkemet a saját blogjukra :) !!!
A legtöbbször megnyitott bejegyzés a Sablonkészítéses (123!!!), utána jön a Szabásmintásos. Annyira nem szeretem ezt a "megnyitásos" dolgot, én akkor nyitok csak meg más blogokon, ha pl. bejegyzést akarok írni, de a többit is elolvasom... :-/
A legtöbb látogatóm Windowst használt, de vannak itt Linuxosok is :) , sőt, még iPhone-onon és iPad-on is követték itt, hogy mi történik :) ...
A legtöbb látogatóm természetesen Magyarországról van, de akadnak látogatóim az USA-ból, Kanadából, Romániából, SŐT! még Kínából is jártak itt, 7-en ráadásul :).
A Csúcsnap pedig okt. 10-én volt, amikor 523szor volt "oldalmegjelenítés"!

Köszönöm szépen mindenkinek, hogy itt járt eddig :) , s remélem még sok "vendégem" lesz! Azt hiszem majd még januárban is körbenézek, így félévente azért megkukkolom, hogy ki miért is jár ide :) . Örülök, hogy az embereket érdekli, vagy legalábbis érdemesnek találják, hogy ide benézzenek.
Ígérem ezentúl is próbálok ilyen okosságokat írni, mint eddig :D ! Nem ígérem, hogy sikerülni is fog, mert pl. most is ZH-ra kellene tanulnom, de a fenének van kedve :D . Inkább írnék ide nektek :) - de sajnos nem lehet.

További szép napot mindenkinek!!!

Íme a világ legédesebb, 3másodperces videója :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...