2010. november 8., hétfő

Vámpír mániákusok menjenek a KIK-be!

Voltam a múltkor boltban, és olyat láttam, de olyat :) ...
Sajnos kerestem róla képet, de nem találtam :( ... A KIK honlapja nagyon gonosz :( ...
Tehát, most egy új "vámpír-mánia" fut át ugye kis világunkon, ÉS olyan párnát, lepedőt, huzatot, plédet, stb-t találtam a KIK-ben, ami szerintem sok kis Twilight-anti-fannak tetszik; 3-4 féle különböző színben találkozhatunk a kis vámpír lányunkkal; nekem legjobban a párnák tetszettek, szép csipke szegéllyel, de eléggé drágálltam, így nem vettem :S ...
Azért ha valakinek kedve van hozzá, nézzen be a KIK-be :) Szerintem érdemes.

4 megjegyzés:

  1. Hogy néztek ki? ^^ Ár esetleg?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól :) !!! Csajszika ilyen fűző-hosszúszoknya, vámpírfogak, minden, asszem még denevérszárnyai is voltak, meg volt olyan párna is, amin denevérek repülgettek :) ...
    Ár? Hát, szerintem drága volt :S ... A párnák meg a plédek 3000 felett volt/db, a huzatra már nem emlékszem, de az is olyan 5-6 körül volt :S ..
    Szerintem sok ennyiért :S ...

    VálaszTörlés
  3. Ahhh nekem kell ilyen karácsonyra, Mikulásra vagy tökmindegy, de kell. MOST! :)

    VálaszTörlés
  4. Ismerős :D ... Én is próbáltam utalgatni mamámnak :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...