2010. november 23., kedd

Buli szervezés 3 - Receptek - Életem legelső "IGAZI" tortája :)

Még SOHA nem csináltam úgy tortát, hogy TÉNYLEG torta lett végül belőle. Egyszer volt, hogy csináltam sütit, és nagyanyám azt mondta, hogy mivel neki nem volt ideje tortát sütni, ezért az én általam csinált süti lett kinevezve tortának.

Na, de mármost ugyebár említettem, hogy barátosném 20 esztendős lett. És mivel nálunk tartjuk a bulit, ezért sütöttem neki tortát :) . Ami kell hozzá:
- Csokoládékenyér
- Cukormáz
- Csokiszósz
- Kakaópor
- Színes cukordísz

Tehát, először is csináljuk meg a Csokoládékenyerünket.
Én most picit több joghurtot tettem bele, mint az előzőbe, és nem sima csokival csináltam, hanem epres-joghurtossal ( kivételesen nem Milkával, hanem valami német :D ) .

Ha kész a sütink, akkor olvasszunk csokit, azt öntsük a tetejére, majd csináljuk meg a cukormázunkat; kell hozzá 1 tojásfehérje, icipici citromlé, és 13-14 dkg porcukor. Ha kedvünk van hozzá, akkor be is színezhetjük ételfestékkel.

Próbáltam ( ahogy a cukrászdánkban is lehet látni ) szép kis mintát "szórni" , de nem jött be a "papíros" módszerrel. TEHÁT: ne vágjunk ki sablonból mintát, és az alapján ne próbáljunk szépet mintát csinálni, mert sajnos elmosódik :S ... Legalábbis nekem. Ha valakinek esetleg sikerül, azzal kezetrázok :) ! ( de csak akkor, ha nem cukrász :P )

Ha a cukormázzal valamit írni szeretnénk, akkor fogjunk egy erősebb nejlont ( én a porcukor zacskóját használtam ) , töltsünk bele némi cukormázt, és vágjuk ki az egyik csücskét - DE ne vágjunk túl nagy lukat! Így már könnyen alakíthatunk vele mindenféle formát!

Tehát, végül ez lett az én kis gyártmányom :) ...


már csak Ritának kell, hogy tetsszen :D ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...