2011. december 16., péntek

18. nap - Tudsz főzni? Ha igen, mit?



Hát... Szerintem tudok főzni. :D Meg szerintem egy lánynak, hölgynek, nőnek illik is. Mondjuk úgy 15-16 éves korára ha mást nem is, legalább egy egyszerű kaját tudjon összedobni ,nem is beszélve arról, hogy az egyetemen - kivéve ha anyuka és apuka nagyon is pénzeli a drága kislányát... bocsánat, de láttam már erre példát... -, tehát, az egyetemen az emberre erre rá is van kényszerítve. Mert ott már nincs az hogy "Anya biztos csinált valamit", hanem az ember lányának/fiának magáról kell gondoskodnia. Meg azért a főzés nem is olyan vészes "tudomány", szerintem csak az nem tud főzni aki nem akar.
No, meg azért egészen más a hangulata a "Rendeljünk egy pizzát" és az "Összedobok valamit!" kijelentésnek. Szerintem a férfiak is egészen másképp néznek egy lányra, ha az nem veszik el a konyhában, mint arra aki csak a tárcsázáshoz ért, de lehet hogy tévedek. De valahogy azt mégis nehezen tudom elhinni hogy van olyan férfi aki azt mondja hogy "Bocsi... Nem szimpatikus hogy tudsz főzni".
És hogy mit? Ha adnak egy szakácskönyvet, akkor bármit :) ! Mert aki az alapokat ismeri, az már mindent el tud készíteni. De komolyan.

5 megjegyzés:

  1. Erről hasonlóan gondolkodom én is :) bár én amellett is szeretek, meg valamennyire tudok is főzni, hogy itthon lakom egyetemistaként is :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek veled! En is imádok főzni, ha van rá időm. Kapkodni utálok:-S
    Ha van valami házi recepted, en szívesen olvasom azt is itt a blogodon. Lásd lúdláb torta:-)

    VálaszTörlés
  3. Hát, igazából én itt a nagyon gyors receptjeimet szoktam felteszegetni, a fenti fülecskén, a Receptek alatt van jó pár kipróbált finomság :) ... De a többségük olyan fél órán belül elkészíthető, amolyan egyetemista-időbeosztáshoz simulóak :D ...

    VálaszTörlés
  4. Elárulom, ezek a gyors receptek nem csak egyetemistáknak hasznosak:-D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...