2011. december 27., kedd

Praktika - ESC 4 Tomi párna

Át lettek adva a Karácsonyi ajándékok, így már merem őket mutogatni :) ... Kezdeném drága "kocka" tesóm párnájával, ami kezdetben egy ESC-gomb akart lenni - a poén kedvéért -, végül pedig valami hasonló is lett :) ... sok megoldás megfordult a fejemben, végül az egyszerűség mellett döntöttem - megvarrjuk a párnát, majd rá filcből a betüket, a "4 Tomi" pedig textilfesték, száradós-tubusból nyomós fajta. Nagyon rég varrtam már, jóformán el is felejtettem ^^", ráadásul először a betűket se tükrözve szabtam ki, aminek sok röhögés és "dehülyevagyok" volt a vége, még szerencse hogy volt plusz anyagom, bár az s-t (picit látszik is szegényen) rajz nélkül tudtam csak kivágni, annyira nem akart sikerülni tükrözve. DE! a lényeg, ami a lényeg az hogy Tominak tetszett, megölelgetett, megpuszilgatott, anyukámék nagyot nevettek a "párna poénján", Tomi pedig már ezen szendereg esténként... :) Tehát, kiről is van szó? Róla.

Szellemképes lett ez is, átkozott örökölt kézremegés :( ...
No meg ez egy titokban készült "gyorskép", és most néztem, hogy a bélés
se épp a legszebb benne, elnézést, amit tudok csinálok erről a szegény kis párnáról egy új,
sokkal jobb képet ^^" ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...