2011. december 28., szerda

23. nap - Blogok, amiket szívesen olvasol

Nagyon lemaradtam Karácsony miatt, így ma jó sokat fogok szerintem pótolni ^^" ...

Emlékszem, ennél a kérdésnél nagyon sokat gondolkodtam, és most nagyon gonosz is leszek...
Nem fogom megint "ismételgetni" magam, ugyanis rengeteg - de tényleg rengeteg - blogot olvasok, legtöbbjük krea, kevesebb bjúti, és jó pár gasztro-blog is van a listánban (kb. olyanok, mint amikből az enyém van összegyúrva :D ), ha valaki szeretné, a bloggeres profilomban ott vannak :) !
A "bajom" az, hogy rájöttem hogy nagyon szeretek blogokat olvasni, de sajnos a legtöbb bloggernek - köztük nekem is :D - nincs túl sok ideje, nem posztolok 2percenként - ami talán jó is. Ám amikor érdekel egy terület (pl. varrás), akkor arról egy csomó klassz blogot összegyűjtök, és nyomom a követést ha olyan. Volt már olyan, nem tagadom (talán 1 vagy 2 alkalommal), amikor rányomtam a követést, de valahogy egy idő után rájöttem hogy nem tetszik az a blog, vagy valamiért nem olyan volt, amit szerettem olvasni. Ritkán van ilyen, de sajnos előfordul.

Hajrá bloggerek, és bloggerínák, írjunk sokat :) !!! Ahogy DyingRose kifejezésével élve: "Szuperbloggerek" 4evör :D !

3 megjegyzés:

  1. Na ilyen velem is megesett :/ Annyira szimpi volt több blog is, hogy rendszeres olvasó lettem, de valahogy mégsem azt kaptam amit vártam. Najó, talán nem szép dolog "várni" valamit, hiszen azért olvasok valakit, mert az érdekel, hogy ő milyen, de ha mégsem tetszik amit csinál?! :/ Rólam is iratkoztak le többen:D Kb 5 emberről tudok, akinek mégsem tetszett, hogy mit művelek x'D

    Amúgy, már abszolút te vagy a szuperblogger:DD Én is ritkán posztolok:/ Mondjuk a képfelpakolgatás mellőzése miatt csappant meg az állomány, ezt tumblrön folytatom, fb-n meg kitárgyalunk sokmindent.

    VálaszTörlés
  2. :DDD
    Tubblr neked ennyire bejött? O,O Váó, nem is tudtam :))) ... De feltehetnéd őket a blogodra is szerintem ^^"... Legalábbis én szerettem ott nézegetni a képeket :$ ...

    Nem is persze, hogy vársz valamit, de van aki pl. egyik napról a másikra fogja és megváltoztatja a blogjának a témáját. Én már láttam ilyet, nagyon furcsa volt. :S ...

    VálaszTörlés
  3. Uhh nekem nagyon (: Oda aztán tényleg azt pakol fel az ember, amit nem szégyell^^ És rengeteg új képet is be lehet gyűjteni! Nekem szinte a tárhelyemmé vált, mert a gépemen nem akarok már annyi képet raktározni :3
    Hát, köszönöm ^^Csak egy idő után az ember sajnálja letolni a sok fényképes és egyéb-, tartalmasabb posztjait (már ha nekem van ilyen :D) csupa random képpel :S :Đ

    Hátőő, én ilyennel nem találkoztam O___o Meg a vegyes látásmód, az élesen elütő ízlés világ számomra másokat nagyon érdekessé tesz (: De felettébb zavaró lehet, amit említettél .___.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...