2011. december 18., vasárnap

Képek - Új szerelmem



Tegnap "ünnepeltük" tesómmal (jobban mondva ajándékoztuk meg egymást) a névnap-, és szülinapunk alkalmából, neki ugyanis 21-én lesz a névnapja, nekem pedig 20-án a születésnapom, így egy kicsit előrébb hoztuk, megszépítve így a hétvégét :) ... Bolond módon elfelejtettem lefényképezni hogy ő mit kapott tőlem, de majd azt is bepótlom :) !


És íme, a legújabb szerelmem... Igazából csak az óra új, a lánc már régi :) ...




Hajj, imádom! Olyan szép :) ... Bár picikét még szokatlan és talán picit nehéz a nyakamnak (mármint azért nem szakad le a nyakam, inkább csak furcsa hogy egy óra lóg rajta :D ), de nagyon szerettem már régóta egy ilyen csodát :) ... Eredetileg egy bizsuboltban szerettem volna megvenni, de képzeljétek, az orrom elől vitték el, ráadásul azokon az órákon egy Ford T-modell volt, hát... Akkor már inkább Párizs, nem igaz :) ? Oda legalább szép emlékek is kötnek, pedig nem vagyok egy "Párizs-mániás", de inkább ez mint egy autó :D ... Ráadásul olyan gyönyörűen van kidolgozva ez a szépség, hogy amennyiért vette tesóm (mert persze én intéztem, így ismerem a piszkos anyagiakat... - egyébként nem volt 2000 forint, pedig külföldről lett rendelve), komolyan mondom, ajándék :) ...

2 megjegyzés:

  1. *o* Nagyon gratulálok hozzá! Igazán gyönyörű órácska!^^ Viseld büszkeséggel. Nagyon illik is hozzád(:

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen ^^! Örülök, ha így gondolod ^^!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...