2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi TAG



Olyan rég volt már TAG, hogy úgy döntöttem én is megcsinálom ezt, egyékébként a Púderfelhőn találtam :)


Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Papír, szinte mindig, mert az ajándéktasakból rögtön kiderül hogy mi van benne, azt inkább "időhiányos" ajándékoknál alkalmazom. Papírban legalább lehet izgulni meg bontogatni :) ... 

Igazi vagy műfenyő?
Mű. Nem kell bántani a fákat, meg sokasával kivágni őket. A Mű is tud olyan szép lenni. Meg a "hatalmas" lakásban legalább el is fér :) ! És nem hullajtja a levelét ^^... Ja, és bogarai sincsennek! 

Mikor díszíted fel a fát?
Mikor hogy :) . Idén a "mi" fánkat 19-én díszítettem fel, mert 22-én már hazajöttünk szülőkhöz. Anyáéknál még nincs feldíszítve a fa, holnap lesz a "dekorálás" :) ... 

Mikor bontod le a fát?
Január 6-a körül. 

Szereted a tojáslikőrt?
Nem hiszem hogy szeretném. Már a nevétől is félek ^^" ...

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Hmmm... Egy Barbie-ház volt azt hiszem, de sok plüsst is kaptam, pl. Lassie-t a skótjuhász kutyust, akit tropára használtam, illetve a Jegesmacimat is Karácsonyra kaptam, és ő még ma is velem szundizik ^^... 


Van "Betlehemed"? 
Sajnos nincs. Régen volt egy gyönyörű papír Betlehemünk, ami vagy elázott, vagy nem tudom hogy mi történt vele, és ki kellett dobni. Nekem azért hiányzik :) ...

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A "férfiaknak". Illetve a nagymamáimnak. Főleg azért, mert nem akarok a "zokni-nyakkendő" szintre süllyedni, illetve mamáméknak mindene megvan, legalábbis így érzem sokszor :) ... Szerencsére anyukám mindig előáll valami jó ötlettel ^^!

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Hmm... Anyukámnak azt hiszem. Az ő "listája" (mármint hogy mit vegyünk neki) már 5 évre előre tele van, komolyan mondom :) ... Neki úgy érzem hogy "egyszerű" ajándékot venni. 

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Hmmm... Nem emlékszem semmi "rosszra". Mindig mindennek nagyon örültem. :) Jó ajándékozóim vannak azt hiszem, szerencsés vagyok. 

Elektronikus vagy postai képeslap?
Valahogy egyik sem :S ... Telefonhívás szokott lenni inkább :)

Kedvenc karácsonyi film?
Minden évben más. De talán a Karácsonyi Lidércnyomás, mert hát egy mestermű :) ! De idén azt hiszem - bár nem kimondottan Karácsonyis - az Észak és Dél áll az abszolút favorit filmek hején.

Mikor kezdesz vásárolni?
Változó, amikor időm van, de azért sosem az utolsó pillanatban, ritka az ha december 22-én még nincs meg valaki ajándéka. Ilyenkor már "végeztem", és csak a csomagolás van hátra általában. 

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, soha. Nem is tudnám megtenni, akkor sem ha valami borzalmas dolog, vagy ha olyan amit sose használnék. Inkább megtartom és megpróbálom megszeretni, mert valaki nagy gondoskodással választotta - remélhetőleg ^^" -, és úgy gondolta hogy illik hozzám :) ... 

Kedvenc karácsonyi étel?
Rántott hús nokedlivel és hercegnőburgonyával. Nem kimondottan Karácsonyi, de ez a kedvencem ^^... Igazából nem csak Karácsonykor, hanem mindig :D ... 

Színes vagy sima fények?
Színes és sima is ^^... Attól függ hogy hol szerintem. 

Kedvenc karácsonyi dal?
O, Tannenbaum. De tényleg. Talán, mert a többit unom valahogy :S ... 



Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Persze, nagymamákhoz, anyukámékhoz, rokonokhoz. Ha nem utaznék, akkor otthon tölteném a Karácsonyt egyedül :) ... Azt pedig nem szeretném ^^" ... 

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Nincs csúcsdíszem. Nem tudom miért nincs. Kimaradt az életemből :S ... De anyukáméknak sincs... Talán mamámnak sincs... Azt hiszem nálunk nem szokás :D ... 

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Amikor megkapom őket ^^!

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A tömegnyomor, és a "bunkózások". Bár az minden időszakban idegesítő :) ... Meg talán a csúszkáló utak miatt a balesetmentességért imádkozás :S ... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...