2011. december 27., kedd

Vásárlás - Gazdaboltban jártam ^^

Komolyan mondom, ez lesz életem nagy sztorija, hogy voltam Gazdaboltban :D ! Mert voltam 8-) ! Életemben először... Na jó, viccet félre téve, beszereztem pár dolgot...

... például "tanulódrótot" (sima mezei drót, csak én neveztem el így, funkciója miatt), aminek 4 méterét - kb. - vettem 9-10 forintért, mert mint kiderült, a Gazdaboltban nem méterre, kilóra adják a drótot. Picit furán is nézett rám a néni, amikor állunk kinn a drótoknál (mert nem is a boltban voltak ezek, hanem egy külön helyiségben, hogy autóval oda lehet állni, és csak fel kell pakolni...), és kérdem a hölgytől:
- Egyébként ezeknek mennyi métere? - ő pedig teljesen zavarban ennyit mondott:
- Kilóra vannak... De olyan 300-500 forint között vannak... - kicsit meglepődtem, be kell valljam... De túléltem, és az alapokat elsajátítani jó lesz, nem igaz? Az egyik egyébként 0,8-as, a másik 1,2-es. Nem hiszem, hogy "hordott" ékszer is fog belőlük születni...


Egy másik óriási problémám is orvosolva lett a Gazdaboltban - Vééééégre nekem is van már Kúposfogóm T_T !!! Igazából ezért is mentünk be, Kúposfogóért, mert nekem csak laposfogóm van, azzal pedig nem az igazi hajlítgatni a hurkokat. 960 forintért picit drágállom, bár tesóm meggyőzött, hogy ez azért annyi, mert tuti jó minőség, mert a "Gazdák nem ékszereket csinálnak belőlük" :D , meg meg is vannak olajozva, hogy örök élet plusz 5-6 nap, tutibiztos dolog. Hát jó. Meg hát kellett. Már nagyon, a laposfogó néha az őrületbe vitt. De Ő... most eszméletlenül boldog vagyok ^^!


A fókusz persze a szőnyegen van, véletlen se a fogón :D ... 
És bemutatom őket, igaz őket a Praktikerben vettem.
Nagyon sajnálom, hogy a legtöbb Krea-blogger nem oszt meg "műhelytitkokat", mert szerintem azok is rengeteg segítséget nyújtanak - ki hogy tárolja az eszközeit, kellékeit? A titkos praktikákat ha el sem árulják, szerintem ez egy olyan kérdés, ami sokaknak segíthet - például nekem is :D . Mivel egyre több és több dolgom lesz, már nem elég a kis "neszeszeres" tele zacskókkal, már nem elég a két "teásdoboz" sem, sőt, rengeteg teásdoboz és egyéb tárolómmal az a legnagyobb baj, hogy nincs bennük rendszer, illetve valamit mindig keresnem kell. Sokat gondolkodtam, és akkor kitaláltam - csavartartó. Ezekben fogom én tárolni a függőket, a szerelőkarikákat, a szerelőpálcákat, a nagy gyöngyöket, a fülbevalóakasztókat, stb-t, stb-t. Egyenlrőe kettőt vettem, darabja volt 590 forint, ami szerintem egész tűrhető ár, ami jobban bosszantott, az az hogy végig kellett néznünk az összeset, mert rengeteg törött darab volt köztük :( ... De azt hiszem ez be fog válni...

Ebbe a képbe csak én szédülök bele kicsit?


És hamarosan egy poszt a ma beszerzett ruhákról is :) !

2 megjegyzés:

  1. Tárolás? Mindenhol, ahol csak hely van:))))))))).
    Kíváncsi vagyok miket fogsz alkotni! Meg, hogy meddig lesz elég a tárolódoboz:)))))).

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ez az én "bajom" is, mindenhol van cuccom, és káosz uralkodik mindenhol :D ...
    Hát, szerintem már most kevés :D ... Inkább a tartósságát akarom most "tesztelni".

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...