2011. december 29., csütörtök

Érdekes TAG

A Rouge 'n Style blogon olvastam el ezt, és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem én is megcsinálom, főleg mert tegnap este úgy megfáztam, hogy jóformán semmihez sincs erőm :S ... De nem baj, tegnap "szülinapi kocsmáztunk" az itteni, nem szegedi barátnőimmel, ugyanis egyikük most hazajött Németországból, ott Erasmusozik egy kicsit :) , és vele is találkoztunk legalább ^^ ... Így erőtlen most csak egy TAG-et hoztam!


Név:  Petra
Piercingek: nincsen
Tetoválások: nincs, de szeretnék egy ékszertetoválást ^^
Magasság:  179-180, attól függ milyen napom van :D
Cipőméret: 41
Hajszín: sötétbarna eredetileg, most vöröses
Szeplők: nincs
Mottó: "Mother, tell your children, not to do what I have done" (Animals - House of the rising sun)
Szerelem: nincs
Szeretnél valahol máshol élni? Nem tudom tudnék-e tartósabb ideig máshol élni Magyarországon kívül...
Úgy gondolod, attraktív vagy? Nem különösképpen. Célom inkább az igényesség.
Milyen sampont használsz? Bánfi hajhullás ellenit
Mitől félsz? A bogaraktól!
Szereted a hullámvasutat? Azt hiszem még soha nem ültem hullámvasúton... ^^"



Az utolsó...
Film, amit láttál? Magyar Népmeséket nézem most folyamatosan ^^ ...
Film, amit megvettél? Nem szoktam filmeket venni.
Szám, amit hallottál? Valamelyik Viikate szám, hazafeléjövet azt hallgattam tegnap.
Szám, amit letöltöttél? Trololo azt hiszem, azt állítottam be ébresztőnek :D ...
Személy, akit felhívtál? Rita, egyik barátnőm
Személy, aki felhívott? Ez is Rita volt :D ...
Tv műsor, amit láttál? Nagyon rég néztem TV-t...
Személy, akire gondoltál? Anyukámra, hogy milyen gondoskodó, hogy a beteg nagy melák lányának csinált gyógyteát ^^ ...



Kedvenc...
Dolog: plüssállatok
Sport: floorball, jóga, úszás (egyedül)
Ruhák:  térdig érő szoknya, színes harisnya, "elf-csizma"
Film: Hosszú jegyesség, Észak és Dél
Autó:  Bogárhátú és a Smart ^^ ...
Sorozat: Gyilkos elmék, Star Trek - Voyager, Dr Csont, Döglött akták, Family Guy



Előfordult már...
Hogy sírtál egy fiú miatt? Sajnos igen...
Hogy sírtál egy lány miatt? Még kiskoromban megbántott egy barátnőm, akkor.
Hazudtál? Sajnos. Mentségemre legyen mondva, kegyes hazugságok voltak. De szerintem kegyes hazugságot mindenki mondott már...
Letartóztattak? Anyámék ki is tagadnának :D ...
Verekedtél? Hát... Volt párszor ^^" ...
Találkoztál valakivel az internetről? Nem is egyszer, nem is egy személlyel :) ... Pl. az MGC-sekkel sokszor tartottunk "piknik"-et ^^ ...



Hányszor...
Tört össze a szíved? Háromszor, nagyon csúnyán...
Törted össze más szívét? Inkább nem szeretném tudni!
Szerepelt a neved újságban? A szülővárosimban nem is egyszer :) Úszás, iskolai rendezvény, kiállítás miatt legtöbbször.



Az utolsó...
Könyv, amit olvastál?  Kiss Ádám - Szütyiő
Személy, akitől e-mailt kaptál? Marától, hogy odaért a nyereménye
Személy, akitől levelet kaptál? OTP :D ... egyébként Rózsától a nyereményem :)
Személy, akitől jövedelmet kaptál? Apukámtól :D ... Egy tábla rizses-csokit :D ...
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal? Karácsonykor szoktunk csak együtt vacsorázni, mi inkább ebédelünk együtt. A közös vacsora valahogy felénk nem szokás :) ...

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...