2011. december 9., péntek

12. nap - Kedvenc ruháid, kiegészítőid

Sajnos/szerencsére van egy pár ^^...

Először jöjjenek a kiegészítők :) ...

Drága kicsi fekete, virág mintás táskám :) ...

Ők az elmúlt héten viselt darabok - gyűrűk, fülik, hajbavalók, nyakláncok
Valahogy a héten nem hordtam karkötőt...
Jöjjenek a ruhák! :)

Pár kedvenc fűző... amiket sajnos mostanában ritkán hordok a hosszú napok miatt :( ...

Ő egy szürke szépség, egy picit nagy rám, de télen ideális, mert fel lehet vele dobni a hosszú ujjúkat :)


Fekete és piros fűzőcském, akit imádok ^^ ... 
 Jöjjenek az egyéb pólók

Benne az a legjobb, hogy tunika, és hogy ilyen szép húzott :)))

őt főleg nyáron szoktam felhúzni, alá szoktam húzni egy csipkefelsőt vagy csak egy trikót,
hogy azért ne nagyon mutogassam a "kirakatot" :D ... 

Pettyes szépség, ami sajnos átlátszó, így alá is kell kerülnie valami trikónak :)

Ez itt egy harisnya, és a hozzá hordani szokott póló :) ... Imádom a színes
harisnyákat is, mert a hasonló egyszerű pólókat, sokat szoktam ilyeneket hordani szoknyácskákkal ^^

szintén egy gyönyör, fekete csipkével, alatta fehér anyag :) ... Hozzá se kell
szerintem sok hozzáfűznivalót tennem :D ...
 
Ez egy ilyen fűzős-ing... bár ide még kerülhetne jó sok egyszerű fekete ing, de ő a beszt :)))

Egyszerű csipkekardigán, aki bár nem kifejezetten meleg, de túl szép :) ... 
És végül jöjjenek a szoknyák...

ő a beszt szoknyám, szerintem az esetek 90%-ban ő van rajtam ^^  
egy régi szerelmem, akit mostanában kezdtem el újra használni, hiszen gyönyörű :) ... 

nem szoktam miniket hordani, őt se hordom, csak nézem ^^" ... mert gyönyörű :)))

És végül egy alsószoknya, akinek az alja a lényege, mert ő is gyönyörű ^^... 

Szörnyű, de azt hiszem szerelmes vagyok jó pár cuccomba, és épp őket soroltam itt fel ^^" ... Mert ők a besztek :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...