2011. december 5., hétfő

8. nap - Szépségtrendek, amik nem tetszenek

Hát... sok ilyen van :D ...

1) Túlzott vékonyság, anorexia, bulimia
Tudom, hogy nem kifejezetten "szépségtrend", de nekem mégis az. Elborzaszt, amikor látom a kifutókon, vagy valami műsorban, hogy egyesek egy salátalevéllel vagy almával beérik egy nap, csak azért hogy "karcsúak" legyenek. Ez nem karcsúság. Ez csontváz-ság... Undorító :S ...


2) Decora
Szeretem a japán stílusokat, de valahogy ez a decora... Nagyon nem bejövős. Túl giccses, túl csicsás, túl rózsaszín. Leginkább olyan nekem, mintha a lányokra ráborult volna az ovis kishúguk szekrénye...


3) Leopárdminták a "nem-punkokon"
Nekem a leopárdminta és a punk annyira össze van fonódva, hogy nagyon :D ... Ezért ha meglátok egy leopárd mintás akármit, akkor rögtön a punkok jutnak eszembe. Erre mi van mostanában? Komolyan mondom, leopárdmintás szemüveg, cipő, "partyruha", és szerintem ez a két dolog egyáltalán nem összeegyeztethető...


4) Túlzott teltség
Nem tudom, hogy ez mennyire számít "trendnek", de ha jól értesültem mostanában, akkor kezdik bevezetni hogy inkább molett lányok mint karcsúak. Ezt meg nem értem. Miért kell itt is túlzásba esni? Miért nem a "normális" alkatú lányok a "trendik"? Ráadásul se a túlzott anorexia, se a túlzott molettség sem egészséges, ezért nem értem hogy miért preferálják ennyire az ilyen egészségtelen testi adottságokat... Ezt valami hihetetlennek találom...


5) Valódi szőrmék
Főleg a nyusziszőrök ellen vagyok :( ... De szerintem egyébként is "büdösek" a bundák, legalábbis bármennyiszer is van kimosva, én mindig "büdösnek" érzem őket :S ... Ráadásul szerintem nem is trendi döglött állatokat hordani magunkon... Én legalább döglött növényeket hordok :D ... Főleg, mert sok kihalófélben élő állatot legyilkoltak értük... No, meg az se túl emberi ahogy szegénykékkel bánnak :( ...

4 megjegyzés:

  1. Meglepődtem 1-2 dolgon, de köszi a bemutatást!

    VálaszTörlés
  2. Szabad megkérdezni, hogy min :) :$ ?

    VálaszTörlés
  3. Hát erről a decora-ról én még soha nem hallottam, de jobb is volt. :D Elég viccesen néznek ki.

    VálaszTörlés
  4. A leopárdmintán kívül a többivel egyet értettem. :D Nem vagyok punk szerintem, de nagyon szeretem a leopárdmintás cuccokat. :D Defekt... :D
    Ó, és bocs a kései kommentért, de még csak most volt időm olvasni téged a héten. :(

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...