2011. december 2., péntek

Praktika - Mikulásvirág-mágnes + kiskártya


Nagymamám szülinapja lesz 6-án, és mivel a Mikulásvirág az egyik kedvence, és sokszor kap is azt ajándékba, gondoltam mi is meglephetnénk egy olyannal, ami sose hervad el, és mindegy neki hogy milyen idő van... Tehát egyáltalán nem kényes :) ...

 

Így születtett meg hát "Ő", egy filc-mikulásvirág. Amit használtam hozzá:
- Olló
- Ragasztópisztoly
- Gyöngyök
- piros és zöld filc
- textilfesték
- piros pipatisztító
- mágneslap
- olajbázisú "mindenre kenhető" ezüsttoll
- pici csipesz
Ez az első olyan filc mágnesem, amin semmit se varrtam O_O ... Kíváncsi leszek, hogy hogy fogja bírni, kicsit izgulok miatta!
Rejtettem el bele egy apró kis csipeszt, hogy a Kártyát is fel lehessen rá tenni, vagy bármi mást, pl. bevásárlólistát, vagy egy fontos telefonszámot, bármit :) ...


Ritkán "mutogatom" a mágnesek alját, de gondoltam most megteszem, ha netán valakit érdekelne. Egyszerű kis mágneslap ragasztópisztollyal odaerősítve.


Ez pedig a kiskártya. Amit használtam hozzá:
- óarany-bronzos dekorkarton
- tortapapír csipkéje
- strasszok
- fekete és ezüst filc
- ragasztópisztoly, papírragasztó
Ennek sem volt bonyolult az elkészítése, inkább csak a tortapapír csipkéjének kivágása volt macerás feladat, de szerintem sikerült megoldani :) ... Nekem tetszik a végeredmény, már csak tesóm aláírása hiányzik róla, de Ő csak 7-8 fele ér haza, így most anélkül mutatom ^^...


Már csak azt kell kitalálnom, hogy mit kapjon ez a mamám Karácsonyra :) ...

7 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Ez a mikivirág fantasztikus:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! Boldog születésnapot kívánok a mamádnak.Biztosan örülni fog nekei :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönjük ^^!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, olyan ügyes vagy! :) Nagyon fog neki örülni.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen !!! ^^

    Mamám nagyon örült neki, rögtön ki is tette a hűtőre, de úgy hogy mindenhonnan lehessen látni :D ...

    VálaszTörlés
  6. Nem csodálom, nagyon szép lett és szeretettel készült. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...