2011. december 20., kedd

Sok-sok pozitív gondolat a szülinapomra :) ...



... mert hát ma töltöttem be a 21-et. Fura. Nagyon is :) . Tavaly is fura volt, belépni a "2X-esek klubbjába". De most nem olyan "Úristen, mi lesz velem?"-érzés, hanem inkább olyan... "Váó".

Lassan leéltem egy negyed évszázadot :) ! Több mint két évtizedet!

De lássunk pár "nemes eseményt" ... - csak pozitívakat :) !
- 1699 - Nagy Péter cár bevezeti a Julián-naptárat Oroszországban - ezt csak azért, mert Nagy Péter az egyik - és egyetlen ^^" - kedvenc uralkodóm :)))
- 1830 – Nagy-Britannia, Franciaország, Poroszország és Ausztria elismeri Belgium függetlenségét - szeretem Belgiumot. Nem kifejezetten és kiemelkedően, de szeretem :)
- 1902 – Huszka Jenő „Bob herceg” c. operettjének bemutatója - nem a kedvencem, de szeretem az operetteket is...
- 1963 – Először nyitják meg a berlini falat. (1964. január 6-án visszazárták) - de legalább már megnyitották :) !
- 1990 – A Pentagon figyelmezteti Szaddám Huszeint, hogy az amerikai légierő megkezdi a bombázásokat január 15-én, ha Irak nem teljesíti az amerikai ultimátumokat. -> ez egyáltalán nem pozitív, nem örülök hogy a születésem napján bombázni akarnak :( ... az ultimátumokat még inkább nem szeretem. Meg a háborúkat sem. Miért nem hívták meg egymást inkább egy sörre? vagy teára? Vagy bármi mást csinálhattak volna, aminek nincs köze a háborúhoz :( ...
- 2000 – Vámos Miklós internetes honlapjának bemutatása. Ez az első írói weblap Magyarországon. - abszolút pozitívum :) !
- 2009 - Női kézilabda világbajnokság, Kína - Győztes: Oroszország - szeretem az oroszokat :)
- Panamában ez a Gyász napja (ez se pozitívum, de ki tudja?), illetve az USA-ban ekkor ünneplik Louisiana csatlakozását :)

Louisiana zászlaja

És még pár pozitívum a mai napomból :) !
- írtam ma egy vizsgát, ami úgy érzem hogy jól sikerül... ajánlom is neki :D
- reggel viszonylag könnyen keltem ^^
- a Pennyben a kasszánál "Boldog Karácsonyt!" kívánt az eladó, és olyan szívből jött (legalábbis így éreztem), hogy nagyon is meghozta a "Karácsonyi-hangulatomat" ^^
- még mindig van hó ^^! Kell némi Karácsonyra is ^^
- Egy csomóan felköszöntöttek :)))
- Este Karácsonyi-Szülinapi Csajbulííí ^^!!!
- És most a vizsgát kipihenni aludni fogok egyet :))))

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen ^^! (itt is :))) )

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Boldog szülcsinapot!

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot! :)
    és ha addig nem beszélnénk, akkor Boldog karácsonyt! is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog születésnapot! :)
    Nekem 20-nál még nem volt "jajj, úristen, mi lesz velem?" érzésem, de most így 23 küszöbén valahogy rám jött... :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindannyitoknak :)

    VálaszTörlés
  6. Utólag Isten Eltessen sokáig! Remélem, szép napod volt.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...