2011. december 29., csütörtök

26.nap - Kedvenc koktélod



Kedvenc koktél? Hát. Inkább koktéljaim :)))
Igazából szerintem egy jó koktél alapja a vodka. Koktél nincs vodka nélkül!
Egyszer ittam egy méregdrága helyen egy "szerelmi bájital" nevezetű koktélt, isteni finom volt, vodka és epershake ha jól emlékszem.
Barátosasszonyokkal szoktunk még "kutyulni", Idea-ról egész sok koktélreceptet szoktunk kölcsönözni, egyikük fel is hívta a figyelmem a "Holy Bucket" nevezetű itókára, ami vodka + pezsgő + energiaital, illetve pár éve én is csináltam nekik egy "Sea Breeze" nevezetű finomságot, ami vodka + grapefruitlé + áfonyalé, és szerintem isteni volt :)))) Amiben van vodka, az úgy se lehet már rossz :)
Egyébként a koktéloknál az egyszerűség híve vagyok, nem kell szerintem egy italba se 5-6 féle hozzávaló, 3-4ből is isteni italokat lehet már készíteni.

2 megjegyzés:

  1. Ááá, a vodka gonosz ital :D alattomos, mikor bekeverik valamibe. Akkor már inkább a rum alapú koktélokat szeretem, annál tudom, mire számítsak :)

    VálaszTörlés
  2. Hát... Igen... Sajnos én is megtudtam :D ... Nagyon gonosz, de attól még szeretem :D ... Sajnos. A rummal nem tudok inkább megbarátkozni :S ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...