2011. december 7., szerda

10.nap - Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?



Nyilas.
Hát, van amivel egyetértek, van amivel kevésbé... :)
Ami szerintem rám jellemző a Nyilasból:
békére és nyugalomra vágyom - akkor is, ha ezt a káosz jelenti :)
romantikus, álmodozó, gyakran épít légvárakat - tyű, de még mennyit ^^"
törvénytisztelő - ennyi konformitást engedek meg magamnak :) ... 
nehezen viseli el az igazságtalanságot
vállalkozó kedvű, lelkes
nehezen kiszámítható, sosem racionális, érzelmei vezetik - és erre büszke is vagyok ^^!
szereti a változatosságot
partnerkapcsolatában a függetlenség híve
nehezen viseli, ha bírálat éri - tyű, de még milyen nehezen ^^" ... 
könnyen lelkesedik
érdekli, ami a közösség érdekeit, az emberek szociális felemelkedését szolgálja - nem véletlen lettem én szociálpedagógus ^^ .... vagyis leszek :D ! 
könnyen becsaphatják - túl naiv vagyok néha ^^" ... 

Ami nem jellemző:
az élet realitását túl szürkének, egyhangúnak tartja - nem mindig ... vagy már lehet a légváraim realizálódtak :D
becsvágyó - valahogy nem tartom magam annak, egészséges szerintem a becsvágyam :-/ ... 
sosem tud megmaradni egy helyben - azért szerintem megtudok :) ... 
barátait partnere elé helyezi - sajnos pont fordítva van :S ... 
szívesen kritizál másokat - nagyon ritkán szoktam, és az őszinteségi rohamaim alatt... nem szeretek kritizálni :S
nincs emberismerete - azért próbálom magam nem hülyére venni, és ritkán esik meg hogy félreismerek valakit
nincs időérzéke, mindig, mindenhonnan elkésik - nem, inkább mindenhova 10-15 perccel korábban érek oda, mert utálok késni :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...