2011. december 2., péntek

Nyereményem ^^ és még egy kis apróság :) ...

Nemrég részt vettem Gabriellánál egy játékon, és már meg is érkezett, mert én voltam az a szerencsés, akit kisorsolt :) ! Igazából, azért jelentkeztem először a játékra, mert nagyon tetszett az "antik" hatású gömböcskék, de mikor megkaptam a csomagot, teljesen leesett az állam...


Látjátok azt, amit én akkor nem láttam? Igen, nem csak "egyszerű" kis gyöngyök, hanem "kámeás" és rózsás ^^!!! Amikor tesómnak nagy boldogságtól azt mondtam, hogy "Nézd! Egyik ilyen csajos, a másik ilyen rózsás!", akkor persze megkaptam, hogy "De hát az ugyan azt jelenti..." (persze fel se nézett a gépéből :D )


Tehát kaptam két ilyen leányzósat, és egy ilyen gyönyörű rózsásat! Egyébként nagyon nagyok ezek a gömbök, a tenyeremben alig férnek el! Sajnos a pici fámra még inkább nem férnek, de nem baj, találok nekik helyet :) ! Ők lesznek az idei Karácsonyom fő sztárjai, mert olyan gyönyörűek T_T ...

ÉS még egy kis apróság :) ...
Annyira, de annyira büszke vagyok magamra, hogy ilyenre akadtam... Szinte csodálkozom is rajta, rám ugyanis ez nem jellemző :D ... És hogy mi ez? 3D puzzle két kis unokatesómnak Karácsonyra :) ! Az ára szinte nevetséges, 49 pénzt kértek érte. Mikor barátnőmnek mutattam, mondtam neki hogy "És ez annyira jó, mert tudod, fejleszti a térlátásukat és a kézügyességüket is!" rám nézett és csak ennyit mondott "Ugye most tudod, hogy a pedagógus beszélt belőled?" :D ...


De hát ha valami ennyire klassz és ennyire olcsó, akkor mit lehet tenni :) ? Főleg, ha még fejleszti is azt a két imádnivaló lurkót :) ... Persze, tesómnak is megmutattam, amire azt mondta: "Hát, én biztos élvezni fogom összetenni!" :D ... Valahogy számítottam erre :)

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...