2011. december 18., vasárnap

Karácsonyi rendelésem

Biztos kezditek megszokni, hogy ha Karácsony, akkor tesómtól az ajándékom egy rendelés :) ... Ez most is így lett. Ezt csak azért kaptam meg már most, mert "dolgoznom kell" belőle, ugyanis anyukám felhívott valamelyik nap, hogy unokatesóm laptopra gyűjt, pénzt kapna, de ne csak egy borítékot kapjon, vegyek VAGY csináljak már neki egy nyakláncot... Ráadásul most a csomagocskám is nagyon gyorsan ideért, így van is miből dolgozni :) ! Íme hát új szerelmeim sora...

Bugyuta, nem bugyuta dolog, de akkor is szükségesnek érzem, hogy legyen itthon "tartalékba" zárós tasak - az alkatrészeknek és az ajándékozott ékszereknek is. Ugyanis mindig bajban vagyok, hogy miben adjak át, vagy küldjek el egy ékszerkét, mert "csakúgy" beletenni egy borítékba vagy tasakba féltem. Erre jók ezek a kis tasakocskák :) !


Drótok. A méretükre már nem emlékszem ^^", de mintha 1,2 és 0,8-asok volnának... És hogy miért? Hogy ne legyen több kifogás a drótozás ellen :) ... No, meg nem ártana már gyakorolni, persze az a fránya időhiány... De legalább az első lépés már meg van téve :) !


Na, rájuk csaptam le legelőször, ugyanis már sok külföldi ékszeren láttam hogy ilyen csodákat használnak fel, és a múltkor elkapkodták előlem az összeset :( ... DE most volt, így le is csaptam egy 5-ös csomagra :) ... Hát nem gyönyörűek :) ?


Angyalszárnyacskák. Nagyon sok helyen láttam már őket a legkülönbözőbb módon felhasználva látni, így én sem maradhattam ki, nekem is rendelnem kellett :) , bár még semmi ötletem nincs velük, de attól még olyan aranyosak, hogy ha volt, rájuk is le kellett csapnom :) ...


Ez két S-kapocs. Picikét bánom már hogy ők is a kosaramba kerültek, ugyanis nagyon nagyok! Sokkal kisebbnek képzeltem el őket, de nagyon megtetszett a mintájuk, és még jó hogy 6 helyett - eredetileg annyit akartam rendelni ^^", csak 2-tőt vettem, mert kérdéses az ő sorsuk is :) ... De mindegy, a lényeg az hogy legyen itthon, majd kitalálok velük is valami szépet :) !


Még mindig gyűrű alapok, mert ezekből az egyszerűekből szinte már kifogytam, kellett az utánpótlás. És a múltkor ezeket is elkapkodták az orrom elől (szerintem akkor valami gyűrűkészítő járhatott előlem, mert az összes gyűrűalapot elvitte/elvitték...), így most 3 db landolt a kosárkámban, hogy... legyen :D ...


Szellőrózsák. Sokat gondolkodtam rajta, hogy kell-e nekem ilyen, de már régóta szemeztem velük, és bekerültek az Utolsó Darabok közé, így gondoltam hogy itt a remek alkalom hogy ők is kosárkámba kerüljenek. Egy apró tervem van is már velük - jobban mondva az egyikükkel ^^ -, de azt hiszem a többi sem fog örökké a tárolójukban kallódni :) ...


Szíves T-Kapcsok. Velük is régóta szemeztem, és úgy éreztem hogy most jött el az idejük. Olyan aranyosak :) ! És nagyon fel tudnak dobni egy ékszert a különlegességük miatt.


Pillangócskák. Azért, mert imádom a pillangókat :) ! Meg azért mert nagyon jó áron voltak, pedig ezek is nagyon nagyok! Terv még csak az egyikükkel van, de azt hiszem a másik kettő sem fog árván maradni :) !


Szerelőpálcák. A legnagyobb problémám az, hogy teljesen ki vagyok belőlük fogyva, pedig mindig nézem, keresem, de szinte csak aranyat szoktam találni, ezüst sosincs... Pedig nagyon kéne... :S Ezüst híján az antik réz mellett maradtam, hiszen most rengeteg antik réz dolgot vettem :) ...


Szív alakú lakat. A múltkor ilyet - is - szerettem volna, de akkor még nem volt. Most szerencsére volt ^^, így került be a kosárkámba is, mert imádom őket ^^! Kicsit mondjuk szerintem nehezek, de lehet csak én találom így, annyi biztos hogy nem spórolták ki belőlük az anyagot :) !


És végül egy kis lánc... Eredetileg az órámhoz vettem, de valahogy nem tetszett hozzá, de nem is baj, mert már új feladatuk van... Igen, unokatesóm nyakláncaként fogja - egy része - végezni :) ...


Hát, azt hiszem hogy megint nagyon bevásároltam a CSÉ-nél ^^, de szerintem megérte, ennyi gyönyörűséget máshol sajna nem találtam volna szerintem :) ...

2 megjegyzés:

  1. Hát ezek a kis édességek nagyon jók! *~* A gyűrűalapokért rajongok. A kis rózsák és pillangó szárnyak is hihetetlen szépek^^ Bóóó Ezekből aztán lehet majd szépeket csinálni.

    VálaszTörlés
  2. Hát, remélem hogy nem fogok csalódást okozni ^^" ... :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...