2011. december 7., szerda

Praktika - Átadtam, így szabad mutatni :) !

Debil mosolyom és az ajándékcsomagocska :)
a "szaloncukor" rejti egyébként a fülbevalót

Tegnap este átadtam a Szülinapos barátnőmnek az ajándékát :)... Kapott egy kis házicsokit (itt a recept hozzá, ha érdekel valakit ^^!) és egy kis fülikét is :) ! Fekete füli, lila csillámokkal feltúrbózva. A papír egyébként - be kell valljam - a véletlen gyártmánya, ugyanis ez a dekorglitteren volt rajta, mintegy elzáróként, és nem volt szívem kidobni, hiszen olyan szép :) ... Nem? No, meg jól is jött a fülihez :) !


Nagyon örültem hogy a barátnőm is örült neki :D !
És persze kapott tortát is, egy másik barátnőnk sütötte, isteni finom volt, diós-csokipudingos, és isteni fini volt T_T ...

az ünnepelt és tortája :)

3 megjegyzés:

  1. De jó az a mosolygós kép!! :) Szerintem egyáltalán nem debil a mosolyod, hanem nagyon vidám. :) A fülbevaló meg nagyon szép, és a glitteres tartója is.

    VálaszTörlés
  2. Jó látni téged:-)
    Főleg ilyen széles vigyorral:-D

    VálaszTörlés
  3. Hát, köszi mindkettőtöknek ^^
    Igazából, azért írtam hogy "debil", mert szerintem nagyon durva lett, mintha valami eszelős lennék :D ... De örülök, ha ti nem így gondoljátok :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...