2011. december 27., kedd

Vásárlás - Karácsonyi utáni "ön-ajándékozás"

Barátnőmmel, Renikével, közösen birtoklunk egy Tesco ClubCard-ot (nála van a "rendes", nálam pedig a kulcstartós), olyan megegyezéssel, hogy fele kupont megkapom ha küldenek. Nem szoktam olyan gyakran Tesco-ba járni, főleg mostanában, de 1-2 alkalommal a félév során már Clubcard-oltam, így kaptam pár kupont is - egyikük egy ruhakupon volt, 1000 forint mínusz, ha 4000 fölött vásárolsz. Hát jó, irány a NagyTesco Szegeden, mert anyáéknál lévőt körbejártuk, de semmi értelmeset nem találtunk. Szegeden se volt most túl könnyű dolgom, legalábbis így érzem ^^", de végül vettem pár "értelmes" dolgot, olyasmit, amit eddig halogattam...

... mint például ezt a húzott ujjú felsőt. Nagyon régóta szerettem volna egy ilyet, nem is tudom hogy miért nem vettem. Ráadásul olyan "furaság" esett meg velem, hogy ezekből most alig volt kis méret. Tele volt 44-46-48-as mérettel! Eredetileg szép sötétlilát szerettem volna, de a legkisebb abból a 44-es volt, ami - fura módon, pedig általában 44-es felsőket kell vennem - úgy lógott rajtam, mint tehénen a gatya. Így végigkutattam az összes szín összes méretét, és 3 féle 42-est találtam - rikító rózsaszín, rikító piros, vagy halványzöld. Fekete egyébként egyáltalán nem volt. Hát jó, akkor legyen zöld, a pasztell színű dolgokat hamarabb felveszem mint a rikítókat. De azért sajnálom, tényleg hamarabb kellett volna ilyet vennem, azt hiszem volt is egy akció hogy 1-et fizet, kettőt vihet, vagy hasonló, akkor is vehettem volna, hát mindegy :) ... Legalább most már van ^^!



Karácsonyra rengeteg harisnyát kaptam, de mivel nem akartam nagyon túllépni a "kuponomat", így nézelődtem kicsit a harisnyák között. És akkor jutott eszembe, hogy rengeteg mintás és színes harisnyám van, de egy "vastag, egyszerű, fekete" sincs. Így ő landolt még a kosárban, egészen barátságos, 1450-es áron. Kicsit csodálkoztam is, szerintem a Tesco-ban drágábbak szoktak lenni a harisnyák, nem? No, mindegy :) ...


Rettenetesen régen vettem már térdzoknit, pedig régen rengeteg volt, imádtam is őket, hordtam is őket rendesen, de valahogy... Nem tudom, abbamaradt :) . Nosztalgia-hangulatom támadt, és még őket is a többiek mellé tettem, mondván hogy "kell, mert muszáj", mert ennivalóan édesek! Bár kicsit sajnálom, hogy a fekete "csíkján" nincs masni (a többin se volt sajnos), ám nincs kizárva, hogy nem is fog rá kerülni ^^... A pöttyös pedig... Egy álom. A tökéletes térdzokni - pöttyös, masnis, édes, aranyos :) . Olyan édesek, nem?



Ez már nem Tesco-s, de őt is ma szereztem be (folyton csak költöm a pénzt T_T ...) - egy öv, mert az új farmeromhoz kell. Meg amúgy is, a "Jack" a szerelmem ^^. Nem tudom, hogy ki mennyire jártas Szegeden, de aki igen, és esetleg nem tudná - bár szerintem egész nagy port kavart a dolog - a régi MediaMark (ami ugye az Árkádba költözött át) helyét egy hatalmas kínai vette át, de tesóm két perc után hisztizni kezdett igazi férfihoz méltón, hogy "DE mennyünk már!" "Jólvan, mennyünk!" - de azért körbefutottunk. Egész más dolgokat árulnak, mint a "többi" kínaiban, és hát persze óriási a választék, nem csak "tiniruhák", hanem idős hölgyeknek valóak is vannak, bár nem tudom, én felpróbáltam egyet, XL/XXL méret volt ráírva, de én inkább M/L-et adtam volna rá, vagy a szabása volt szörnyű - arról nem is beszélve, hogy terhesnek néztem ki a felsőben ^^", pedig első ránézésre nagyon klassz volt :( ... , tehát nekem picit csalódás volt, DE! legalább van szép övem ^^! 1490-ért lett az enyém. Amin csodálkoztam, hogy a piramisszegecses öv, kis lánccal 990-ért volt, ami szerintem rettenetesen olcsó. Így aki esetleg ilyet szeretne, az szerintem próbálja meg ott, bár elég rövidkék voltak, vagy az én csípőm túl széles :) ...


Ennyi mindent vettem ma... Költekezős-női nap volt ez :D ... De azt hiszem megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...