2011. július 17., vasárnap

31napos csokor - 17. nap - 5 szokásod, miközben alkotsz

1) Sosincs csönd
Mindig mennie kell valaminek, miközben alkotok - legalább a zene, de inkább egy sorozat vagy egy film. Az esetek 68%-ékában az Egyiptom hercegét nézem, és a rosszabb napokon még éneklem is :)))


2) Akkor csinálom, amikor rámjön X)
Nem nagyon szoktam magamnak határt szabni, akkor szoktam alkotni, amikor rámjön :) , bár ezt az előző bejegyzésben már említettem. Nagyon sokszor éjfél után jönnek a legjobb ihletek, bár éjszakai bagoly lévén ez nagyon jelent nekem nagy problémát :)


3) Teljesen bele vagyok merülve
Ha alkotok, olyankor nehéz kizökkenteni a ritmusomból, szinte észre sem veszem a körülöttem való történéseket, talán ezért is hallgatok zenét/nézek meg egy filmet, hogy ne legyen csend :)


4) Sokszor eszek, iszok, gépezek
A filmnézés mellett gyakran eszek-iszok-gépezek közbe, de persze úgy, hogy az épp készülő dolgot nem teszem le a kezemből :))) Nem a legegészségesebb így dolgozni, tudom, de én szeretek, és az utolsó pont mindent megmagyaráz, hogy miért csinálom én így a dolgaim :)


5) Addig nem állok fel, amíg kész nincs
Képtelen vagyok addig felállni, amíg kész nincs az alkotásom, bármennyi időbe is teljen a befejezése. Egyszerűen nem tudom azt megtenni, hogy elkezdem, utána a felénél abbahagyom, csinálok valami mást, és 3-4 nap múlva visszatérek hozzá... Volt már úgy mondjuk, hogy utólag még alakítottam rajta, de ez ritkaságszámba megy.

5 megjegyzés:

  1. Nem könnyű nekem se felállni a székről alkotás közben, de azért én már elég jól beidomítottam magam, hogy megtegyem. Időnként muszáj kimenni a wc-re a balesetek elkerülése érdekében. :D Azzal nyugtatom ilyenkor magam, hogy a munka megvár, és jól is esik ilyenkor kicsit megmozgatni a tagjaimat, kinyújtani a lábamat...

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen, igazad van :D Jóóó, azért WC-re én is ki szoktam szaladni, de úgy értettem, hogy hosszabb időre képtelen vagyok otthagyni a munkát :))) Főleg, amikor már nagyon rajtam van az "alkothatnék" :D

    VálaszTörlés
  3. Hát hosszabb időre én se mindig tudom otthagyni, csak ha már olyan fáradt vagyok, hogy belealszom. :D De általában ahhoz is nagy lelki erő kell, hogy az ember wc-re kimenjen, azt is szoktam azért kicsit halogatni... :D

    VálaszTörlés
  4. Max majd törzsvásárlói leszünk a TenaLady-nek XD

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...