2011. július 5., kedd

31napos csokor - 5. nap - 5 magyar alkotó által készített kedvenc kreálmány

1 - Vegazus Fekete szívecskéi
Talán önző vagyok kicsit, hogy ezt a készítményt tettem be első helyre, de nem tehetek róla, ez esik a legközelebb a szívemhez :) Vegazus készítette őket nekem a cserénk alkalmával, és azóta is szinte minden nap rajtam vannak. Abszolút kedvenceim :) ! És ráadásul le a kalappal Vegazus előtt, hogy egy ilyen gyönyörűséges szívemcsücske ékszert tudott készíteni nekem :)


2 - CoolGear - Jócucc - Steampunk - Clock-punkos szív-medál
Nagyon meglepődtem, amikor ráleltem erre az alkotóra, hiszen nem gondoltam volna soha sem, hogy kis hazánk ilyen kíváló steam-, és clockpunk ékszer-gyártó mestereket rejt :) . Rengeteg csodálatos dolga közül az abszolút favoritom ez az órás szív-medál, amire már régóta fáj a szívem :) ... És egyszer be is szerzek egy ilyet... Majd... egyszer... 10000 év múlva :D ...


3 - MiracleFactory - Esős idő fülbevaló
Nagyon szeretem a MiracleFactory által készített kis ékszerkéket, nagyon nehéz volt egyet kiemelni, legszívesebben mindet felsorolnám :) . Van is tőle két masnis bedugós fülbevalóm, és egy rózsaszín-fehér hintalovas gyűrűm. Most mégis egy lógós fülbevaló mellett döntöttem, ami talán a legjobban mókássága miatt fogott meg :)


4 - Moonsafaribeads - Arabeszk medál
Nagyon szeretem az arab stílusú ékszereket is, igaz, nem túl sokszor emlegetem őket, de ettől függetlenül nagyon szépnek találom a gyönyörű íveiket, különleges formavilágukat. Moonsafaribeads nem is olyan rég készített egy ilyen stílúsú medált, melynek érdekessége, hogy bár úgy látszik, a medál nem ezüstből, hanem bőrből készült (így sokkal könnyebb is, mint egy ezüstmedál)! Én első látásra beleszerettem :)


5 - BuborÉKszer - Csipkebogyó
A Buborék-ékszer készítményeit is nagyon szeretem, bár a színviláguk nekem kissé túl világos :) Mégis, maguk az ékszerek olyan gyönyörűek és egyediek, ezért a finnyás ízlésem miatt nem zárhatom ki őket :) ! Nehéz volt választanom, így most egy ilyen ablakban ülő kis madárkát mutatnék be. Nem csak piros gyöngyös van, hanem rózsaszín, zöld, és még ki tudja, hogy hányféle :) ! Mégis, nekem ez a piros a kedvencem közülük.


De ezeken, a felsorolt ékszereken és készítőkön kívül még rengeteg olyan ékszerész, készítő, vagy épp csak hobbi-varró/fűző él még kis hazánkban, akikre szerintem méltán lehetünk büszkék mindannyian :) ! Ráadásul, ahogy az alkotó-táborban önkénteskedem, és látom a gyerekek készítményeit, nem aggódom attól, hogy a ma alkotó remek kézműveseknek nem lesznek utódjaik :) ! 

4 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos vagy!!!! :) Nem is tudtam, hogy ennyire a szívedhez nőtt a szívecskés szett. De nagyon örülök neki! :) Én is azóta a kulcstartóidat használom ám! :)

    Ezt a madárkás nyakláncot én is kis híján beválasztottam a mai ötbe.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon szeretem őket ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a 2. helyezést, leköteleztél vele!!!

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát igazából ezek a számok nem "helyezések", csak inkább megjelölés, mert szerintem mindegyik alkotó munkája gyönyörű, képtelen lennék köztük sorrendet kialakítani :) ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...