2011. július 31., vasárnap

31napos csokor - 31. nap - Összegzés, lezárás, avagy hogy tetszettek a feladatok


Vége van hát. Olyan furcsa ez. Nem akartam reggel írni, mert arra gondoltam, hogy délben jobb gondolataim lesznek. Délben nem akartam írni, mert annyi sem volt mint reggel, gondoltam jöjjön az este - vagy késődélután, ki hogy nevezi.

Be kell valljam, kicsit szomorú vagyok, hogy vége, szerettem ezeket a feladatokat csinálni :) . Nagyon is. Kicsit személyesebbé tették a blogokat, és nagyon örültem, hogy nem kellett egyedül végigvinnem! Kicsit sajnálom, hogy az egyik 'versenyző' félúton kiszállt, de előfordul az ilyesmi :)

Minden esetre nagyon szépen köszönöm minden résztvevőnek, hogy bevállaltátok, és hogy írtatok nap mint nap!!! Sokat tanulhattam tőletek :) Köszönöm! 

3 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodj, inkább örülj, hogy többen is végigvittük a feladataidat! :)
    Köszi hogy kitaláltad és meghirdetted ezt a játékot! Nagy vagy!

    VálaszTörlés
  2. jaj most így visszaolvasva elég hülyén hangzik, ami írtam! Úgy értettem, hogy népszerű volt az ötleted, és az, hogy többen is belefogtunk, azt jelzi, hogy szívesen játszottunk veled.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, értettem :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...