2011. július 23., szombat

Gyors helyzetjelentés

Nem akarom, hogy azt higgyétek hogy elfelejtettem Sorrow ajándékát, mert ugyebár Ő lett az első nyertese a játékomnak, és jelentem, hogy az ajándéka félig - vagy háromnegyed részt - már el is készült :)))) 
Az egyik dolga nekem különösen tetszik, annyira, hogy szinte el is irigyeltem tőle - szörnyű dolog, tudom :S - és nagyon bízok benne, hogy Sorrow néninek is tetszeni fog :))) Sőt, elárulom azt is, hogy miközben csináltam, kikértem tesóm esztétikai véleményét, szigorúan leszögezve, hogy ajándékba lesz, fontos a véleménye :D Így csináltam meg az első felét az ajándékának, de sajnos még várnia/várnotok kell, hogy lehulljon a lepel! :)
A második része pedig mint említettem "kísérleti fázisban" van. Mondhatni szárad. Itt is csak reménykedni tudok, hogy tetszeni fog neki, bár ez a sok eső nem tesz jót a száradásnak :S ... De hátha hamarosan szebb napunk lesz - bár én imádom az esőt -, és akkor mire az is elkészül, rögtön feladhatom :) !!! 
Tudjátok mit? Örülök neki, hogy Sorrow néni lett az "első", főleg azért, mert úgy érzem, hogy nagyjából ismerem az ízlését, és bízok abban is, hogy ami nekem (sőt, mondhatni tesómnak is!) tetszik, az az Ő tetszését is el fogja nyerni :)))) Remélem azért fúrja az oldalatokat a kíváncsiság ;)

Ezt a képet pedig kikiáltom a világ legcukibb képének T_T ... 

2 megjegyzés:

  1. Blithe drága, az ég áldjon meg, annyira de annyira rossz várakozó vagyok, mint a gyerekek, azonnalakarok mindent:):):)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, Sorrow, én meg szörnyű "meglepetéses" vagyok, mert legszívesebben mindent mutogatnék, de nem szabad, így ne is kísérts :D !!! De amint kész a másik fele is azonnal küldöm ;) :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...