2011. július 21., csütörtök

31napos csokor - 21. nap - Egy személy bemutatása, akit már ajándékoztál meg saját alkotásoddal (és reakciói)

Rengeteg embert ajándékoztam már meg kis készítményeimmel, de nem csak a neten, hanem közvetlen ismerőseim között is. Volt egy Karácsony, amikor pl. tesómnak és unokatesómnak patchwork párnát ajándékoztam, hozzá unokatesómnak még egy saját tervezésű, névreszóló bögrét, tesómét mondjuk anyáékkal közösen adtuk át. A barátnőimet is gyakran meglepem, pl. a "besztek" egy évben kaptak 1-1 egérkét, mind-mind külön kis személyiség volt, illetve Dórikámnak csináltam már fülbevalótartót is, amit még ma is használ.
Tehát, most szörnyűséges leszek, nem egy embert fogok bemutatni, hanem úgy áltaálban mindenkit :D
Volt, hogy meglepetést csináltam, volt hogy "rendelést" teljesítettem, de mindig szívből csináltam mindent, és ezt ők is tudták, hogy nem véletlenül kapják.
A reakciók pedig mindig vegyesek, de mindig pozitívak - volt, hogy a nyakamba ugrottak, volt, hogy csak az egérkéjüket szorongatták :) , tesóm pl. azt mondta, hogy azért van csak kirakva a párna, és azért nem használja, hogy nehogy baja essen :))) Így meg hát itt az élet, mifelénk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...