2011. július 7., csütörtök

TAG 35

Alice blogján találtam ezt a kis TAG-et, arra gondoltam, hogy kitöltöm én is, úgyis olyan "pofázhatnékom" van most :D ... Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is :) !

1. Melltartóban alszol?
Nem soha. Max, ha bealszok a kanapén, de akkor is inkább leveszem. Nem szeretem a melltartókat...

2. Zokniban alszol?
Télen, ha nagyon hideg van, csak akkor.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Nem, inkább legyen mellettem valaki, szinte mindegy hogy ki.

4. Szereted a drámát?
Attól függ. A filmekben igen, a való életben nem :)

5. Lányos lány vagy?
A "korábbi" önmagamhoz képest nagyon is.

6. Kit öleltél meg utoljára?
Jankát, reggel amikor beértem a táborba rámugrott és visszaöleltem :) . Előtte tegnap este anyukámat :) ...

7. Kicsi vagy nagy táska?
Kicsi. De mindegy, se a kicsiben se a nagyban nem találok soha semmit :) ...

8. Alacsony vagy?
179-180 centisen nem hiszem hogy alacsonynak számítok... :)

9. Szeretsz most valakit?
A családtagjaim. Szerelmes nem vagyok, és a hátam közepére se kívánok senkit. Igaz, ma az egyik kislány kérdezte, hogy van-e barátom, mondtam neki hogy nincs, erre mondta, hogy pedig lehetne, mert szép vagyok :D T_T ...

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Isten ments. Nincs. Egyetlen jelszavamnak sincs köze senki fiához.

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Igen. Ha a harisnyám piszkos, az is zavar.

12. Önteltnek tartod magad?
Ritkám, de akkor is rászólok magamra. Gyűlölöm az öntelt embereket, és magamat nem akarom gyűlölni.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
"Every day is Halloween" - egyébként nem. Így is boszinak meg dominának néznek :)

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Nem. Soha nem volt ilyen testi-különleges képességem.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Dér tanárúr töri óráján a padon, 11dikben... Pedig nála nem nagyon lehetett aludni - rabszolgahajcsár volt és szerintem most is az :D ... De nekem sikerült ;) (van is róla valahol egy kép...)

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Nem vettem észre, de a kicsiknél soha nem lehet tudni :)

17. Pletykálnak rólad valamit?
Nem hallottam, de ha mégis, akkor pletykáljanak, egészségükre :)

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Egy srácot. De őt mindenki a vezetéknevén hívja, kivéve a családja :D

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Semmilyen :$ ... Nem szeretem a melltartókat. Amint lehet leveszem.

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Vagy tejfel-szőke vagy korom-fekete legyen :) De ez másodlagos, az összkép a fontos.

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Szeresse magát, és ne merjen komoly lenni.

22. Van most legjobb barátod?
Persze. Bár nem nagyon hiszek ebben az "öribariságban".

23. Összetört már a szíved valaha?
Ezerszer :) ... Ezért van nálam mindig pillanatragasztó.

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Régen sokszor. Ma csak egy zsírleszívást kívánok mindig, hogy meggyorsítsam a fogyókúrám hatását :) ...

25. Elégedett vagy az életeddel?
Ahogy vége lett a vizsgaidőszaknak, úgy rögtön :)

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Fogalmazzunk úgy, hogy hagytak már el más lány miatt - de nem jöttek össze.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Még nem, de egyszer tuti kipróbálom :)

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Is-is. Nem csukom be senki előtt sem az ajtóm.

29. Pofoztál már meg srácot?
Persze. Nem vagyok szívbajos. Tökön is rúgtam már párat :D Nálam ez nem okoz fejfájást.

30. Mitől félsz a leginkább?
A félelemtől. És a békáktól, meg a nagy, fekete bogaraktól...

31. Sírtad már magad álomba?
Persze. De megfogadtam egy "korszak" után, hogy soha többé. Nem éri meg.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Persze. Azokat az embereket, akik nagy hatással vannak/voltak rám. Őket nem is akarom :) Aki meg benn akar maradni, de nem érdemli meg, azt kizavarom :)

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Igen. Gerinctelen egy dolog, és a gerinctelenséget nem lehet sajnos gyógyítani...

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Persze. Híres Goth-Pin-Up modell akartam sokáig lenni :D ...

35. Hiányzik most valaki?
Ki'ccsaládom (egyedül vagyok itthon T_T)


Ha esetleg valaki a kitöltése mellett dönt, kérem jelezze kommentben, hogy láthassuk :) !!! Köszönöm!

Egy kis zene a kitöltéshez ;) :) 
(nagyon rá vagyok kattanva erre a számra...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...