2011. július 7., csütörtök

Holnap...

... lesz az utolsó napom a táborban. Olyan gyorsan elszállt ez a hét... Picit szomorú is vagyok, picit örülök is neki, hiszen 1 hét alatt többet fáradtam úgy érzem, mint egész évben... Ráadásul holnap csak egy "fél" nap lesz, akkor még valamit alkotni fogunk.
Egész héten nem alkottam szinte semmit se, csak a kicsiknek segítettem. Illetve, csináltam egy manót, amit majd oda akarok adni édesanyának, hogy rátegye a tanári kalendáriumára. Ezen kívül jóformán semmit. És tudjátok, hogy mi a még furcsább? Nincs is hiányérzetem, pedig egy heti "semmittevés" után szokott lenni, nagyon is. Azt hiszem, azért nincs, mert azért dolgoztam - sablonokat rajzoltam, segítettem gyöngyöt fűzni, üvegfestékezni, batikot bontottam, bőrt fontam... De ezekről azt hiszem holnap írok egy hosszabb bejegyzést :) ...
Igaz, picit fentebb hazudtam, most jutott eszembe, hogy valamit mégis csak alkottam a héten, de azokról majd később részletesebben :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...