2011. július 16., szombat

31napos csokor - 16. nap - 5 tény arról a helyről, ahol alkotni szoktál (előzőhöz kapcsolódik!)

Több mint felén túl vagyunk már a csokrunknak :) ! Remélem azért még mindig élvezitek a feladatokat!

Az előző nap ugyebár bemutattam a helyet, ahol alkotni szoktam, most leírok 5 tényt róla :) !

1) Ez az "íróasztalom"
Nem voltam soha se egy "íróasztalos" lány, mindig egy mappán írtam, vagy a földön, a leckémet, már általános 4dik óta. Amikor elköltöztünk anyáékkal egy másik házba, akkor ott volt íróasztalom, kb. 2 évig, amit szerintem soha nem használtam. Mivel mindig laptopjaim voltak, így a PC-nek se kellett íróasztal. Az új lakásunkba, ami már tesómé és enyimé, először nem is akartam íróasztalt, hanem egy "alkotó asztalt" szerettem volna, ám rá kellett jönnöm, hogy a mostani szobám is túl kicsi ehhez. Így lett íróasztalom, amit én teljesen alkotó-asztalnak szoktam használni - ahogy a másik két, kisebb asztalkámat is be szoktam fogni a dolgokba, pl. az egyiken tárolom a cérnákat tűket.

2) Óriási nagy kupi van rajta - mindig. 
Nyilas vagyok, és a nyilasok állítólag nem tudják megtartani a rendet. Hát, én egyáltalán nem tudom megtartani. A furcsaság az volt mindig is, hogy takarítani, rendet rakni szeretek, sőt, a rendet is szeretem - kivéve az én szobámban. Ott mindig káosz uralkodik. Azért is szeretem itt a rendetlenséget, mert akkor mindent megtalálok. Ha rendet rakok, akkor 3 hétig nem találok semmit sem :))))

3) Nem ez az egyetlen hely, ahol dolgozni szoktam
A munkát bizony nem csak az íróasztalomnál szoktam végezni, de ezt a 30. napon úgyis látni fogjátok :) ! Nálam az alkotás nagyon hangulatfüggő, és ez a "hangulat" bárhol rámtalálhat - a konyhában, a nappaliban, az ágyamban, bárhol. És akkor oda leülök, és elkezdek varrogatni... :)


4) Ő a "központom"
Itt nem csak alkotni szoktam ugyanis, hanem itt tárolom az alkotáshoz szükséges holmik sok részét (kivéve a nagyobb anyagokat, béléseket, illetve a varrógépet - bár a varrógép és a bélés kivételével ezek mind a szobámban találhatóak meg)

5) 3
Mint már említettem 3 asztal is van a szobámban, és mind a hármat be szoktam "vetni" ,miközben alkotok - bár lehet, hogy ez inkább a szokásokhoz tartozik, ott fogom majd ecsetelni, hogy miért is :) Tehát, nem csak a "legnagyobbat", hanem a másik két kisebbet is be szoktam vetni (a másik két asztalom két különböző, fekete színű IKEÁs asztalka - az egyik kovácsoltvas jellegű, a másik egy picike, dohányzóasztalka) - majd egyszer csinálok róluk is képet, ha rendet raktam rajtuk :)))

2 megjegyzés:

  1. Én élvezem még mindig a feladatokat, de azt hiszem, most kezdődött el a nehezebbik fele. :) De nem is baj, hogy van benne egy kis kihívás.

    VálaszTörlés
  2. Eddig volt a ráhangoló rész :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...