2011. július 28., csütörtök

31napos csokor - 28. nap - 5 olyan hely, ahová el akarsz jutni az életedben

1) Krakow/Krakkó
Bár már jártam Krakkóban (3 alkalommal is), azért én mégis csak visszavágyom :)) Nem is egyszer, nem is kétszer, legalább még 3x10szer :) Valahogy annyira magával ragadt ez a város... A hangulata, a képei, az hogy bár vannak turisták, nem érzed úgy hogy megfojtanak... Tehát elvarázsolt :) Újra látni szeretném a Wawelt, a mellette lévő lángokat fújó sárkányt, a piactéren akarok kavarogni, be akarok ülni a templomokba misére, és egy kávézóban akarok ülni, Heléne fagyit enni, és közben elmosolyodni két különböző rendbeli apácán, akik egymás mellett bandukolnak és épp fagyit esznek beszélgetés közben...


2) London, és úgy az egész Nagy-Britannia 
Londonban is jártam már, de csupán egy pár napra, amolyan "kötelező köröket" tettünk csak meg, én viszont szeretnék egy olyan hónapot, amikor (sofőrrel!) körbeautózom Londont, Walest, Írországot, Skóciát, minden más zugot, várost, megszemlélve... Be akarom szippantani az illatát minden egyes kerületnek, és a 'GB' összes tagjának!



3) Párizs
Itt is jártam már :D , és nagyon-nagyon tetszett is, de szeretnék valamikor olyankor visszamenni, amikor kevés a turista, hogy lássam is a várost. Szeretném olyannak látni a várost, amilyen, nem pedig olyannak, amilyen lett a rengeteg embertől - hiszen nem láttam mást jóformán, csak óriási tömeget. Pedig szeretnék megint a Pére Lachaise-ben sétálni, és virágot tenni Heloise és Abelárd sírjára (amit akkor épp renováltak, mikor mi ottjártunk).


4) Csehország és Szlovákia
Mindkét helyen jártam már, nem is egyszer :) - sajnos muszáj volt őket egy "kalap alá" vennem, mert ugyanazért mennék el oda - vár-túrázni! Egyszer volt egy nyár, amikor apáék 'No, mit szeretnétek csinálni?' kérdésére én rögtön rávágtam, hogy nézzünk meg várakat. Hát, úgy is lett. Vár-túráztunk, és állati klassz volt :) Tuti, hogy én is fogom a kis lurkóimat elvinni :D

Oravsky vára, Szlovákia
Hluboka vára, Csehország

5) Moszkva
No, itt még nem jártam :) De már régóta el szeretnék jutni, érdekes és izgalmas lehet. Bár mindenféleképp várnék, amíg a közbiztonságról kicsit megnyugtatóbb dolgokat hallanánk, mint amit jelenleg :) - de azért szívesen sétálnék a Moszkvai utcákon, a Moszkva folyó partján, és közben dúdolnám a Wind of change-et :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...