2011. július 30., szombat

Praktika - "Salva" elf fülbevalója :)

Egy korábbi bejegyzésemben említettem már, hogy visszatértem a 'TK-világába'. 
Visszatérésem olyan sikeres volt, hogy meg is ihletődtem, ugyanis nemrég egy csatában vett részt egyik karakterem, ahol egyik ismerősöm karaktere, Salvador (becézve Salva) megsérült a fülén. Mókáztunk rajta, hogy a kovács karakterem majd készít neki egy fülbevalót, ami takarja a sebet, amikor ráakadt (ismét mert Sim2-es időimből már ismertem) erre a csodálatos, gyönyörűséges elf fülbevalókra... 

Kép eredeti helye
Hát, igen, muszáj volt elkészítenem a saját verziómat :)))) Nem állhatta meg szó nélkül!
Amit felhasználtam:
- fülbevalóalap
- ősrégi fülgyűrű
- rengeteg lánc (pl. az egyik Alarától kapott is :) )
- szerelőkarikák
- fekete levelek (amiből GhostGirl-nek küldtem már korábban)
- kis súlyok (fogalmam sincs hogy mi a rendes nevük)

Gondoltam, most bemutatom a végeredményt, ugyanis nagyon büszke vagyok rá (és tegnap 1 órát aludtam, amikor az eső felébresztett, és vagy háromszor újraépítettem, utána tudtam csak visszaaludni :))) ), és azt hiszem hogy megalkottam a 'tökéletest'. Nem, nem az, mert nincs gyönyörű elf fülem (csak félig :D ), és a sötét hajamtól nem látszódik rendesen a fekete levél (zöld jobb lenne, de nem...)




Azért csináltam ennyi képet, hogy legalább nagyjából vissza tudjam adni a "valóságot", de sajnos nem nagyon sikerült attól tartok. Ráadásul a képek többsége viszonylag sötét is, pedig délelőtt fényképeztem (amikor besüt hozzám a nap), de ez csak azon a képen érzékelhető, amin rajtam is van... Nem értem :-/ ...

De azért remélem tetszik :)))) Nekem a kedvencemmé vált ^^

8 megjegyzés:

  1. Hű hallod, ez nagyon jó!! :) Gratulálok, ügyes vagy! De azt a karikát nem egészen értem, az hogyan rögzül a füleden? És miből csináltad azt?

    VálaszTörlés
  2. Hát, az a "karika" egy fülgyűrű :) , még nagyon régen vettem, kicsit átalakítottam, de egyébként nem az én érdemem, hogy ilyenre lehet használni.
    De már kitaláltam, hogyha egyszer drótozni fogok, akkor tuti fogok csinálni fülgyűrűt is :)) Mert olyan klasszak ^^

    VálaszTörlés
  3. Ja így már értem! :) Akkor gondolom eredetileg más volt rálógatva, vagy nem is volt semmi rajta. Nagyon jól mutat a füledben! És egy kicsit mintha hegyes lenne a Te füled is. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem volt semmi rajta, egy Ankh volt, csak lecsípkedtem róla a "felesleget", és megfordítottam :)
    Egyébként igen, csálé füleim vannak, mert a bal fülem hegyes, a jobb fülem pedig teljesen kerek :D ...

    VálaszTörlés
  5. http://meggyeslepenyleso.blogspot.com/2011/08/im-elf.html -ezt nézd meg :)

    VálaszTörlés
  6. Azta O,O ... Ez de dúrva! Nagyon klassz O,O!!!

    Köszi, hogy megmutattad, Stenonis ^^

    VálaszTörlés
  7. Ilyen fülbevalót, vagyis nem teljesen ilyet de hasonlót tudnál készíteni? Természetesen kifizetném ha igen, vagyis hát akkor rendelnék egyet.. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...