2011. július 24., vasárnap

31napos csokor - 24. nap - 5 kedvenc szimbólumod

Az utolsó hétbe léptünk :) ... 

1) Szív - főleg a fekete :)
A szív a szeretet és a szerelem jelképe, a fekete szív pedig számomra a mindig reménykedő, de sokszor megsebzett szerelmest jelenti. Telis-tele van misztikummal, leplezett fájdalommal, de valahogy mintha még abban bizakodna, hogy a felhők elvonulnak feje fölül, és rá is rátalál a boldogság.

2) "Love Peace Happyness"
Bár nem vagyok egy abszolút hippy, vannak olyan nézeteim, gondolataim, amik nagyon is beleillenek a "hippy-világba".
A szeretet békét szül(het), a béke és a szeretet együtt pedig boldogságot, ezért kedvelem ezt a sorrendet, bár a legtöbb helyen "Peace, love, happiness"-t olvasok, valahogy soha nem áll rá a számra :) ...
Nem hiszek a háborúk elkerülhetetlenségében, a fegyverek szavában, és abban sem, hogy egyáltalán fontos fegyvert gyártanunk. Amolyan "fegyver-ellenes" vagyok :) , erről volt is egy eszmecserélő-vitám tesómmal és nagymamámmal, hosszasan elfilozofálgattunk a fegyverekről és a fegyvertartásról (annyira, hogy majdnem le is késtük a buszt :D )


3) (Kelta) Kereszt
A kereszt számomra a vallást jeleníti meg, azt hogy lehet valamiben hinni, és csak rajtunk áll, hogy hiszünk-e benne. A kelta keresztet azért kedvelem jobban, mert egyrészt a folytonosság indáiból áll :) , másrészt pedig azért, mert sokan úgy tartják, hogy azt az ősi időszakot jelképezi, ahol az őskereszténység és a babonák megéltek egymással. Nem szeretem a mai értelembe vett kereszténységet, az állandó sárdobálásokat, hogy képtelen egy katolikus pap átölelni egy evangélikust vagy egy reformátust, helyette, tudjátok... "Másik szemében a szálkát..." - tehát elszomorít a helyzet. Ezért szeretem jobban az őskereszténységet - és a babonákat, mert szerintem megférnek a Biblia mellett :)


4) Láncok
Nem feltétlenül szimbólum, de nekem igen, bár írtam már erről valamelyik napi pontban :) (elnézést, de fogalmam sincs, hogy melyikben :$ ) . A láncok számomra a kötöttséget, leláncoltságot, vagy épp egy kapcsolatot is jelentenek, a kontextustól függ. Imádom a láncokat (meg mondjuk minden lógó bigyót :) ), és imádom őket alkalmazni is!


5) Koporsó
Sokat gondolkodtam, hogy bevállaljam-e a koporsót az utolsó tételnek. Az jutott eszembe, hogy magamnak is hazudnék, ha nem írnám le. Szeretem a koporsók alakját, a misztériumot, amit szimbolizálnak - vagyis a Halált. Nem, nem a halált szeretem, hanem a Halál misztériumát. Nem szeretem az amcsikat, cseppet sem, de azt hiszem hogy a Halloween-el jól "fogják fel" a Halált. Nem félni kell tőle, hanem elfogadni.
Erről most tudnék jó sokat rizsálni, főleg, hogy a múltkor is láttam egy sminkes blogon egy holtakat sminkelőről (sajnálom, fogalmam sincs, hogy mi ennek a szakmának a "valódi" neve) szóló posztot, és amik ott zajlottak a kommentek között... Áhh... Majd egyszer kiírom magamból :) És azt hiszem ez hamarabb lesz inkább, mint később :))) ...

még mielőtt bárki megkövezne :)
Ez egy Halloween-i koporsó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...