2011. július 30., szombat

31napos csokor - 30. nap - Egy kép rólad, miközben alkotsz

Két képet is hoztam, de csak azért, mert mind a kettő szörnyűborzalmas-pizsamás kép :D 
A vicces az egyébként, hogy egyiknél se a "műhelyben" dolgozom, hanem a nappaliban :))) , a kezem majdnem ugyan úgy áll mind a kettőnél, a fejem is szinte ugyanúgy áll, ja, és természetesen pizsiben vagyok mind a kettőn :D Mert hát általában lefekvés előtt jönnek meg a jó ötletek. Az első képen már nem emlékszem, hogy mit alkottam, de a másodiknál egy lógós füli volt, arra emlékszem :)
Szörnyűborzalmas képek egyébként, egyetlen jó pont rajtuk a hajam, amire rá férne egy festés már, de szerintem majd csak szeptemberben fogom újrafesteni :D ... 

Dórikával és sütivel

Körülvéve minden jóval :)

Ja, és mind a két képet tesóm paparazzozta :)

2 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy a szőnyegen körbepakoltad magad a kellékekkel. :) Vizsgákra is mindig így tanultam, hogy az ágyon körbepakoltam a különféle jegyzeteket, könyveket...

    VálaszTörlés
  2. Igen, a vizsgaidőszak nálam is ilyen, csak nem gyöngyök meg hasonlók vannak körülöttem, hanem könyvet és füzetek :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...