2011. július 23., szombat

31napos csokor - 23. nap - Egy kép egy általad átalakított/készített kiegészítőről/ruhadarabról/használati tárgyról


Azért választottam ezt a képet, mert mondhatni SK gyártottam le :)
A virág tutorialját itt találjátok meg: Evelyn virágai
Amit átalakítottam, az innentől kezdődik... :)
A "váza" alapjának tutorialját itt találjátok meg: Semmiből vázát (innen derül ki, hogy miből is lesz a cserebogár)
A díszítés "tutorialját", de inkább elbeszélését pedig itt: Váza upgraded
Még terveztem az ezüst részeire kis denevér-mintákat, de az szerintem soha nem fog összejönni, ugyanis még nem találtam meg a legjobb megoldást :S ... Rengeteg dolognak a megoldása még kísérleti fázisban van (pl. Sorrow nyereményéé is, azért nem posztolok róla, de írtam neki is, hogy jelenleg kísérleti fázisban van, de amint megfelelő módot találok ki, küldöm :))) )

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a váza! Úgy látszik, akkor még nem ismertem a blogodat, mert ezt még nem láttam. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ez nem egy mai darab már :D ... Azóta is kinn csücsül a konyhaablakban :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...