2011. július 14., csütörtök

14nap - egy ma (vagy a közelmúltban) készített alkotásod bemutatása - egyik kedvenc képed által inspirált

Egy kicsit csalni fogok most - ugyanis nem egy alkotásomat fogom bemutatni, ráadásul nem is egy képemre fogok vele utalni. 
A 4. napon meg kellett ugyebár határoznunk az 5 kedvenc képünket, nos, én ezt meg is tettem, láthattátok, hogy mi is nyűgöz le igazán - főleg a kontrasztok keltik fel a figyelmem, a cukiság mellett :) . És így jobban belegondolva, igenis szeretem az ékszereknél is a kontrasztokat, (most pedig linkek fognak következni) pl. a filc-csipke karkötőknél, vagy a filc-csipke-lila szalag karkötőnél is a "világító lila csík" a kedvencem, de ott van még a lila köves hajpánt, de a nem-szublimált, kézzel varrt kitűzőimen is világít a feketén a fehér, ahogy a "Maid heart" karkötőn is.
Igen, tudom, hogy ezek többségét nem ma csináltam, de nálam a "közelmúlt" az elmúlt 1-2 év :)))

ui: szörnyű egyébként hajnalban kelni, 6 óra előtt, de ez van, ha az ember barátnője a 6os busszal akar elmenni, hogy elkerülje a kánikulát :S ! Apropó, készüljetek fel, ma állítólag megdőlhet az elmúlt 100 évi meleg rekord, akkor - ha jól emlékszem - 37,6 fokot mértek, most olyan 38 fokra számítanak. Bár már 2007-ben megdőlt az abszolút rekord, méghozzá szülővároskámban (KKH), ahol 41,9 fokot mértek (fogalmam sincs, hogy mit csináltam 2007.07.20-án, de szerintem nyaralhattunk, mert nem emlékszem erre a napra :S ... ), és képzeljétek, ilyen meleget utoljára 1871-ben mértek!
Azt ajánlom mindenkinek ezekben a meleg napokban, hogyha tehetitek, maradjatok otthon, kézműveskedjetek - a remélhetőleg - hűvösebb szobában, ha mégis dolgotok van, akkor lehetőleg 10 és 3 óra között ne menjetek az utcára, igyatok sokat, nehogy valami baj legyen (mint velem a múltkor :D ...), langyos vizes zuhanyzás csodákra képes (én napi 3xor letusolok :S ), és várjátok a jövő hetet, ami állítólag 30 fok alatti időről fog szólni (jajj, nagyon várom már ... :S )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...