2011. április 3., vasárnap

A tavasz(-i szünet) első hírnökei kis világomban 2.

lecseréltem az előző képet, ez picit jobban visszaadja a hangulatát :)

Ő is tegnap este készült :) . Kicsit karmelegítő, kicsit karkötő, kicsit egy gótikus templom (vagy csak engem emlékeztet arra?). Különlegessége, hogy bár nemtúl nagy, de 4 anyagfélét is felhasználtam - 3 különböző típusú csipkét, és fekete színű filcet.
Kezdetben kicsit féltem, hogy a csipke és a filc nem fog tetszeni egymásnak, de be kell valljam, egyre jobban tetszik az összkép :) Annyira, hogy szerintem Ő is ott lehetne azon a bizonyos (goth-)loli reggelin :D Vagy csak agyamra ment a meleg.
Remélem nektek is tetszik :) !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...