2011. április 8., péntek

^^Boldogság, boldogság, itthon vagy^^!


Muszáj erről írnom, egyszerűen muszáj, közben persze nyugtatgatnom kell magam, meg csitítgatni, mert legszívesebben most kiugranék a bőrömből, körbetáncolnám az egész világot, egyetlen egy apró állomást sem hagynék ki :))) , annyira, de annyira boldog vagyok ^^!!!

Ugyanis úgy néz ki, hogy Vegazussal a "közös project"-ünk lassan a végéhez közeledik. Egy hónapig tartott, nem is levélkék, hanem kamionokat fogunk mi küldeni egymásnak :))) , de ahogy Vegazus blogján olvashatjátok, mostmár lassan tényleg csak a posta van hátra :) !!! És látjátok, hogy mennyi, de mennyi sok-sok szépséget fogok/fogunk kapni ^^??? A fönti képet ugyanis Vegazustól "loptam", remélem, hogy nem bánja :) ! De ugye milyen sok szépséget kapok :) ? Rengeteg láncot, gyönyörűen drótozva (egyiket ráadásul barátosnémnak, Dórikámnak csinálta), az egyik ráadásul világítós kő ^^!!! , fekete szivecskés karkötőt és fülbevalót, egy különleges és szép függőt, és gyűrű alapokat :$ !!! Nem is tudom, hogy örömömben hová legyek :) !!!

ÉS! holnap go back to Szeged :) , ahol befejezhetem én is a "meglepit", amit neki szántam (hát, reménykedem benne, hogy tetszeni fog neki :S ), s legalább belekezdhetek az új kis agyszüleményeim gyártásába :) !!! Ráadásul kísérletezni is akarok, medálokat szeretnék készíteni egyszerű alapanyagokból, mutatós dolgokat, amit szinte bárki meg tud otthon csinálni. De ehhez sajnos idő kell, mert nincs meg a megfelelő eszköz és ötlet sem még, de sebaj, lesz idő dolgozni és gondolkodni :) !!! Legalábbis remélem! Alig várom már, hogy visszatérjek, és hogy legkésőbb kedden én is beszámolhassak a végleges csomagocskáról, amit küldök neki :) !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...