2011. április 4., hétfő

Új szerzemények

Látjátok a fenti képen, hogy mennyi, de mennyi dolgot szereztem be ma :) ? Ugyanis ma véééégre valahára eljutottam abba a boltba, amit egyik szaktársnőm javasolt. Kívülről icipici kis sarokboltocskának néz ki, olyan "egyszemélyes-pultos" változatnak, így nem kicsit lepődtem meg, amikor beléptem, és komolyan mondom, a textillel ügyeskedők Mekkája tárult elém, 3-4 árussal együtt.

Első lépésben vékony, fehér csipkét vettem Misa-Misa és Vegazus karkötőjének :) .
Az egyikük Ő:

A másikuk pedig Ő:

Az előzőnek azért is örültem - külön - mert hasonlót már vettem Karácsonykor, csak épp feketében, nézzétek csak :) !

Mikor megvolt a két fehér csipke, támadt egy ötletem és vettem fekete csipkét is. Mivel vékonyból csak egyfajta volt, kicsit gondolkodtam, majd vettem hozzá egy szép kis fehér szalagocskát is. De miért is?

Hát ezért ^^!
Mondja azt valaki, hogy nem szép így :) ! Nekem nagyon tetszik! Ráadásul az "átdugdosás" nem is egy nagy kaland, kb. 5 perc alatt meg is van vele az ember.
Igaz, még fogalmam sincs, hogy mi lesz belőle... :)

Hát, ilyen sikeres napot zártam ma, sőt, még turiban is voltam, ahol 90 forintért (!!!) vettem egy szoknyát, egy felsőt és egy inget is :) , sőt, fél éves unokahúgomnak is újítottam be egy édes kis babaruhácskát nyárra. Tehát, ilyen sikeres napot zártam ma :) !!!

Igaz, holnap is megyek be, de már szülővároskámban, hátha ráakadok valami szépre, illetve imádkozom a gyűrűalapért, amit sehol, de sehol nem találok :S ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...