2011. április 6., szerda

Lábjegyzet

Egy gyönyörűséges és hosszú nap áll mögöttem, muszáj róla "lábjegyzetet" írnom :) .

Annyit varrtam ma (befejeztem a beígért karkötőket, sőt, egyet magamnak is csináltam, egy nyakéket is, amire majd kerül egy medál - ami persze Szegeden van - , sőt, még elkezdtem a "nyúveszt divilopment"-emhez is a gyártást). Egy szó mint száz, rég varrtam már ennyit.

Ráadásul annyira kifárasztott, hogy a végén már a vaktűbe/cérnabefűzőbe se tudtam beledugni a cérnát, pedig azt pont az ilyen kis vaksiknak találták ki, mint én :) ...

Ezért most példát fogok venni erről a kisbabáról...

... és ugyanilyen, vagy még ennél is jobb ízűt fogok aludni :) ! Jó éjt mindenkinek!


Ui: Egy nagyon jó, bár rohadtúl nem ideillő idézet: "Nem gondolok mindig szexre. Süti is van a világon."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...