2011. április 1., péntek

Valóban csak "kukaceledelek" lennénk?

Nem, nem szenvedem depresszióban, nincs semmi lelki bajom, egyszerűen csak ma feltámadt bennem a kérdés - Valóban igaz az, amit a Holt Költők Társasága című filmben mondanak? Valóban csak kukaceledelek volnánk? Mivel mindenkinek saját joga véleményt nyilvánítani vallási és lelkiismereti okok miatt, így nem kívánok én senkit sem irányítani.

Azért hoztam pár - szerintem gyönyörű - képet a "túlvilágról". Remélem tetszenek :) !

másik korban születtem volna, tuti ilyennel jártam volna mindenhová :)

egyik kedvenc képem - kicsit Miss Havishamre emlékeztet (Szép reményekből, bár én nem filmet néztem, hanem rövidítettben olvastuk angolul)...





ez is egy gyönyörű, megfogó kép (mondjuk szerintem a többi is)


a kép címe: Dead Bird


4 megjegyzés:

  1. A halál az élet küzdelme utáni jutalom, bár szerintem ez irányú nézeteimet már kifejtettem neked.:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, Sorrow, és valamilyen mértékben egyet is értek veled :).

    VálaszTörlés
  3. Sőt, ugyebár,csak nem akarom teljes mellszélességben képviselni a nézeteimet mert bezárnak a gyogyóba:)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...