2011. április 29., péntek

Praktika - Sminktartó


Nemrég varrtam megint :) .
Régóta zavart, hogy nem tudom stílusosan magammal hordani suliba a manikűrkészletem (soha nem lehet tudni mikor törik le a körmünk), vagy a kézkrémem (mostanában megint megjelent rajta valami pikkelysömör :S ), vagy a szempillaspirált, esetleg ajakírt. Így nemrég varrtam egy aranyos kis sminktartót, igaz sajnos a mosás után picit meggyűrődött az anyag, amit buta módon elfelejtettem kivasalni :S ... De, hát azért vagyunk emberek, hogy tévedjünk.
Annyira nem vehető ki a képeken, de kétféle anyagból készült - egyik a fekete barna, a másik a lila fekete pöttyös. A lila fekete pöttyös a belső részen található, illetve a kívülről a "fenék". A barna fekete pedig az összes többi rész, illetve belül az a "fenék" :) .

 

Azt hiszem, hogy még többet kell varrnom ilyesmit, már nagyon rég készítettem hasonló kis tartót, lehet kéne készíteni barátnőknek is, meg tolltartókat, meg még ezt-azt, hogy szebben és jobban varrjak. :-/

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! :) Én ezeket csak be szoktam szórni a táskámba, aztán persze mindig sokáig kotorászok, mire előkerül amit éppen keresek. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez teljesen ismerős :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...