2011. április 11., hétfő

Közérdekű - a három lánynak :)

Misa-Misa, Vegazus, és GhostGirl!

Ma voltam a postán, mind a hármótok levelét feladtam :) !!! Remélem legkésőbb pénteken vagy szombaton épségben megérkeznek a levelek, és remélem, hogy élőben is tetszeni fognak a csomagocskák :)))) !!!

Ha esetleg valamelyik megsérülne a menetel közben, nyugodtan küldjétek vissza, vagy ha nem akarjátok, és ki tudjátok javítani, akkor nyugodtan alakítsátok kedvetekre :) !!!

Jajj, csak érjenek oda épségben ^^!

4 megjegyzés:

  1. Jujj köszönöm szépen! =)

    VálaszTörlés
  2. az enyém rendben megérkezett?:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, persze, írtam is a blogodon, ezek szerint nem vetted észre :))) Nagyon szépen köszönöm :))))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, én is feladtam tegnap a csomagod! :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...