2011. július 22., péntek

31napos csokor - 22. nap - Egy jövőbeni terved egy alkotásról

Be kell valljam, hogy rengeteg jövőbeni tervem van, de most picit ki vagyok merülve, hogy mindnek nekilássak. Pici pihenőt fogok tartani, ha vége lesz a 31napos csokornak, de utána lehet, hogy belekezdek egy párba, hátha sikerült végezni is velük :))) (képek DevArt-ról!)

Nagyon szeretnék egyszer egy "plüss" onigirit, valami atomédeset :))) , meg már nagyjából ki is találtam, hogy hogy fog kinézni...


Nagyon szeretnék még egy SK táskát is varrni, de erről már kevesebb ötletem van, annyi bizonyos csak vele kapcsolatban, hogy szép nagyot szeretnék (de azért nem óriásit), rengeteg rekesszel, mert a mostani táskám "egyrekeszes", nem is nagy, de mégis, mindig keresek benne mindent :D ...
Nem lenne feltétlen koporsó alakú, de valami állati szép lenne, az tuti :)))


Párnák varrása. Be kell valljam, ahhoz képest, hogy régen mennyi párna-tervet felhalmoztam, és mennyit varrtam meg belőle, hát, bizony, akad még belőle a tarsolyomban :) ! Nem csak Jack-es, hanem "kocka-párnák" is, sőt, szeretnék majd egy "kalligráfiás" párnát is, meg még rengeteg patch-work párnát, mert hát mégis csak azok a szívem csücskei :))) ...


Ezek mellett még rengeteg ötletem van, kár, hogy alapanyag és időhiányban szenvedek :S ... Pedig azt hittem, hogy a nyár más lesz, de nem. Ez van :))))))))))

3 megjegyzés:

  1. A nyárra mindig annyi terve van az embernek, hogy csak egy kis töredékét képes végül megvalósítani. Legalábbis én mindig így vagyok vele. :)

    Az a párna se saját alkotás? Mutatnál egy saját párnát? Kíváncsivá tettél, én is szeretnék ugyanis egy párnát varrni, mégpedig vízilovasat. (Van egy Párnaállatkák c. füzetem, abban van hozzá minta.)

    VálaszTörlés
  2. Nem, sajnos nem saját :))) De jó lenne :D !!!
    Itt van a párnáim:
    http://my-p-project.blogspot.com/2010/12/praktika-fius-patchwork-parna.html
    http://my-p-project.blogspot.com/2010/10/praktika-akikrol-mar-majdnem.html
    (van még egy patchworköm, amit unokatesóm kapott, de arról sajna nincs képem, de az rózsaszín és fehér mintás)
    http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2009/348/1/7/Bat___Pillow_by_BlitheMagic.jpg (ez nagyon rossz kép, de itt nem találtam ezt a bejegyzésem :S )

    VálaszTörlés
  3. Köszi a linkeket, nagyon jók a párnák! Az a denevéres milyen cuki :) Majd átolvasom ezeket, hátha találok benne valami hasznos tippet, trükköt. ;)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...