2011. július 19., kedd

31napos csokor - 19. nap - Azon oldalaid bemutatása, ahol közzéteszed az alkotásaid

Nincs túl sok olyan hely, ahol "hirdetem" magam, csupán 3.

My P-Project Blog
Sok újat nem tudok a blogról elmondani :) . Örülök, hogy van. Segít, rengeteget. És nagyszerű barátokkal, ismerősökkel ajándékozott meg, aminek szintén nagyon örülök. Köszönöm ezt nektek :) !
Sajnos nem mindig csak az alkotásaimról írok, tudom, mindenféléről össze-vissza hablatyolok itt nektek :)) ...

Facebook-os oldalam
Nem csináltam még a blognak külön FB-oldalt, bár gondoltam rá már, hogy fogok. Ez híján a saját, személyes oldalamon van egy külön mappa, oda pakolgatom be a képeket. A mókás az, hogy egy csomóan el se hiszik, hogy 1-2 alkotásomat tényleg én csináltam :) ...
Bár ez nem annyira az alkotásaimról szól, inkább a velem történő dolgokról (no, meg a játékokról :D ), de mivel az alkotásaim is szerves részét alkotják énemnek, így szerintem helyük van ott is :)

DevArt
Régebben is volt DevArt-om, csak elfelejtettem hozzá a belépőt X) , így újracsináltam, kb. egy éves az is. Sokat nem tudok elárulni róla :D ...
A DevArt-tot nagyon szeretem egyébként, olyan csodálatos és egyedi dolgok vannak rajta, amitől az ember álla leesik, de hát ezt tudjátok gondolom ti is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...