2011. július 25., hétfő

31napos csokor - 25. nap - egy kedvenc szimbólumod alkalmazása/felhasználása egy általad készített kreálmányon

Rendhagyó módon most nem olyan igazi "alkotást" fogok bemutatni, hanem egy kicsit mást :) ...

Tegnap ugyebár leírtam az 5 kedvenc szimbólumomat, amelyek közül kiemelném a 2. pontot. Tegnap ezt írtam:

""Love Peace Happyness"
Bár nem vagyok egy abszolút hippy, vannak olyan nézeteim, gondolataim, amik nagyon is beleillenek a "hippy-világba".
A szeretet békét szül(het), a béke és a szeretet együtt pedig boldogságot, ezért kedvelem ezt a sorrendet, bár a legtöbb helyen "Peace, love, happiness"-t olvasok, valahogy soha nem áll rá a számra :) ...
Nem hiszek a háborúk elkerülhetetlenségében, a fegyverek szavában, és abban sem, hogy egyáltalán fontos fegyvert gyártanunk. Amolyan "fegyver-ellenes" vagyok :) , erről volt is egy eszmecserélő-vitám tesómmal és nagymamámmal, hosszasan elfilozofálgattunk a fegyverekről és a fegyvertartásról (annyira, hogy majdnem le is késtük a buszt :D )"

Arra gondoltam, hogy bemutatom egyik fényképemet, egy időben nagyon sok képet csináltam :) , és ez is abból a korszakból való. Hogy ne csak mindig az ékszerszerűségeimet mutogassam, mert még megunjátok :) ! 

5 megjegyzés:

  1. És mit látunk? Ez egy papír és filccel rajzoltál rá?

    VálaszTörlés
  2. Bennem is lakik egy hippi, úgyhogy ez tetszik :) más, nem ide tartozik, de: ezt ma találtam, Te jutottál róla eszembe :) én tuti rendelek ilyet, mert nagyon jól néz ki:
    http://www.reatex.hu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=46_708&products_id=12839

    VálaszTörlés
  3. Nem, ez a csuklóm :))))

    Úristen, ilyet nekem is rendelnem kell T_T !! Gyönyörű! Köszönöm Stenonis, hogy szóltál :) !!!

    VálaszTörlés
  4. Jaaaa! :D
    Tényleg szép a medál is.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...